در آستانه روز کارگر صورت گرفت:

دیدار فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان از کارگران تراکتورسازی

1401/02/11 - 15:13 - کد خبر: 62221 نسخه چاپی

نصر: امیر سرتیپ دوم شفیعی در آستانه روز کارگر با حضور در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با مدیران و کارگران این مجموعه دیدار کرد.

به گزارش نصر،امیر سرتیپ دوم امیر حسین شفیعی، فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان در آستانه روز کارگر با حضور در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران ضمن دیدار با مدیرعامل این مجموعه، در خطوط تولید مستقیم با کارگران گفتگو و با اهداء گل از تلاش این عزیزان قدردانی کرد و درباره همکاری ارتش و تراکتورسازی گفت: تفاهم و همکاری باید از طریق ستاد مرکزی نزاجا صورت گیرد و برای همین منظور بسته‌های پیشنهادی تراکتورسازی در اختیار فرماندهی نزاجا قرار می‌گیرد تا براساس توانمندی، نیازمندی، تجهیزات و امکانات دوطرف نسبت به همکاری دوجانبه تصمیم گیری کلان صورت گیرد.
مصطفی وحیدزاده، مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در حاشیه این دیدار ضمن تقدیر از حضور نیرو‌های ارتش در جمع کارگران تراکتورسازی در آستانه روز کارگر، آن را مستندی بر توجه ویژه نظامیان و ارتش به عرصه تولید و صنعتی دانست که مورد تاکید همیشگی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌‌العالی) بوده و است.
 وی افزود: در سایه این احساس و اطمینان از امنیت و وجود جان بر کفان عرصه نظامی هست که ما می‌توانیم در عرصه تولید به توفیقات برسیم.
مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران  تصریح کرد: باتوجه به قابلیت‌های که در تراکتورسازی وجود دارد و همچنین دانش فنی و تکنولوژیکی بخش نظامی کشور که همیشه یک گام جلوتر بوده زمینه همکاری‌های موثری در تولید برخی از قطعات و همچنین استفاده از دانش فنی مدرن بین دو مجموعه وجود دارد که باید برای محقق شدن آن برنامه ریزی و هم اندیشی شود.
انتهای پیام/
دیدار فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان از کارگران تراکتورسازی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار