استاندار آذربایجان شرقی؛

کارگران، نقش‌آفرینان اصلی عرصه تولید و خدمات هستند

1401/02/10 - 20:11 - کد خبر: 62180 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز کارگر، از تلاش‌ها و زحمات جامعه کارگری استان که با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌ها و کرونا، چرخ تولید را فعال نگه داشته‌اند، قدردانی کرد.

به گزارش نصر، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:
۱۱ اردیبهشت، روز کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش‌های کسانی است که چرخش چرخ‌های اقتصاد و حرکت رو به رشد کشور به سمت قله‌های تعالی و پیشرفت، در گرو دست‌های پرتوان و اندیشه‌های ناب آنان است.
کارگران عزیز در این شرایط حساس کشور، نقش‌آفرینان اصلی عرصه تولید و خدمات محسوب می‌شوند و حیات و ثبات اقتصادی کشور با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و بحران کرونا، نتیجه تلاش خستگی‌ناپذیر آنان در سنگر کار و تلاش است.
دولت مردمی سیزدهم که با شعار عدالت‌محوری و مردم‌داری، سکان اداره امور اجرایی کشور را برعهده گرفته است، از نخستین روزهای فعالیت خود، حل مشکلات معیشتی مردم بویژه قشر کارگر را جزو اولویت‌ها قرار داده است.
اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، افزایش دستمزد کارگران و طرح‌های تأمین مسکن کارگران از جمله اقدامات مهمی است که دولت در راستای حل مشکلات معیشتی کارگران به صورت جدی پیگیر آن است.
اینجانب با تبریک روز کار و کارگر به همه کارگران شریف و زحمت‌کش در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی استان، تلاش‌ها و زحمات آنان را ارج می‌نهم و سلامتی و توفیق روزافزون همه کارگران و خانواده‌های محترم آنان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌دارم.
انتهای پیام
کارگران، نقش‌آفرینان اصلی عرصه تولید و خدمات هستند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار