به بهانه آغاز دهه دوم زندگی "نصر"/

"نگاه صریح رسانه" هزاران سخن، در سه واژه

1398/08/20 - 21:45 - کد خبر: 6218 نسخه چاپی

نصر: "نصر" اولین قدم های خود را در فضایی که 10 سال پیش برای بسیاری از خبرگزاری ها، روزنامه و مسئولان ناآشنا بود، برداشت، زمانی که هنوز واژه های وب سایت، شبکه اجتماعی و... برای گوش ها آنچنان آشنا نبود و هر کس قدمی برای فعالیت در فضای مجازی برمی داشت با نگاه عجیب و غریب و نظرهای مخالف روبرو می شد.

۱۰ سال پیش، فعالیت در عرصه خبری کار دشواری بود و راه اندازی یک پایگاه خبری دشوارتر، چه برسد به زمانی که بخواهی در این حوزه ایده ای که از نظر خیلی ها ناممکن است را به اجرا در بیاوری، ایده تاسیس یک پایگاه خبری که از فضای الکترونیکی و وب برای انتشار اخبار خود استفاده می کند.
اما "امیر کریم زاد شریفی" بنیان گذار این پایگاه خبری با رسالت استقلال، شفافیت و صراحت و علارغم تمام ناممکن ها و نگاه های مخالف، یک "اولین" را رقم زد و این پایگاه خبری با عنوان "نصر، نگاه صریح رسانه" و لقب اولین پایگاه خبری آنلاین شمال غرب کشور پا به عرصه گذاشت.
امروز، "نصر" پس از ده سال فعالیت مستمر با حفظ استقلال مادی و معنوی در راستای شفاف سازی مسائل شهری و اتکا به اعتماد مخاطبان اش وارد دهه دوم زندگی خود شد، درست است که هنوز با نقطه مطلوب خود فاصله دارد و اعضای آن با حفظ وفاداری به مجموعه خود همواره به دنبال ارتقا جایگاه "نصر"، اما با این حال توانسته رسانه ای اثر گذار و مردمی نام گیرد و شایسته عنوان "نگاه صریح رسانه" باشد.
شاید "نصر" تا کنون از نگاه بسیاری، رسانه ای بود که در فضای مجازی حضور داشت اما هویت آن پنهان و ناشناخته بود، اما طی روزهای گذشته، این مجموعه با حضور پر شور خود در دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی، توانست "هویت حقیقی" خود را ثابت کند و حتی با راه اندازی وب سایت جدید خود، قدم دیگری نیز در راستای ارتقا جایگاه خود بردارد.
حال، "نصر" در آستانه آغاز یازدهمین سال فعالیت خود قرار دارد و چیزی که مشخص است، این است که مسیر فعالیت خود را با حفظ سه محور اصلی استقلال، شفافیت و صراحت با اتکا به اعتماد مخاطبان اش ادامه خواهد داد و سعی خواهد کرد، قدم های استوارتری و بیش از پیش فعال تری بردارد.

 

گلناز پورنامی- عضو تحریریه نصر

انتهای پیام/

 نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار