رییس‌کل دادگستری استان؛

تشکیلات قضائی آذربایجان‌شرقی برای جذب سرمایه‌گذاری تلاش می‌کند

1401/02/10 - 13:58 - کد خبر: 62154 نسخه چاپی

نصر: رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: این مجموعه با تمام توان و امکانات خود برای جذب و جلب سرمایه گذار در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تلاش می‌کند.

به گزارش نصر، موسی خلیل الهی روز شنبه در بازدید از سازمان توسعه و عمران عینالی و پارک طبیعت شهرداری تبریز، با تاکید بر فراهم ساختن زیرساخت های مناسب و کافی در راستای جذب سرمایه گذاری، افزود: تشکیلات قضایی استان آماده حمایت قضایی در راستای جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی برای توسعه گردشگری منطقه است.
وی محقق شدن اهداف سازمان توسعه و عمران عینالی و پارک طبیعت تبریز در توسعه ورزش های همگانی و افزایش سرانه فضای سبز با حفظ و نگهداری اراضی در اختیار را در واقع تثبیت حقوق دولت و پیشگیری از اراضی دولتی عنوان کرد.
خلیل اللهی حفظ و حراست از حقوق عامه و منابع طبیعی را جزو وظایف ذاتی و مهم دادگستری آذربایجان شرقی بیان کرد و یادآور شد: در این زمینه تمام توان خود را به کار بسته ایم. 
وی ادامه داد: اراضی عینالی با تلاش های شهرداری طی سال های گذشته تبدیل به محیطی ورزشی، امن و سالم برای استفاده خانواده ها و شهروندان تبریزی شده است که این فعالیت های عمرانی در این منطقه باید تداوم یافته و تقویت شود.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عینالی و پارک طبیعت شهرداری تبریز نیز در این بازدید به طرح مشکلات و مسایل سازمان پرداخت و خواستار جذب بیشتر اعتبارات دولتی برای توسعه زیرساخت ها شد.
بابک دانش پناه با اشاره به اینکه محدوده در اختیار سازمان توسعه و عمران عینالی و پارک طبیعت شهرداری تبریز  ۵ هزار و ۶۲۱ هکتار است، گفت: حفاظت از منابع طبیعی و چشم انداز طبیعی و ذخایر ژنتیکی منطقه، ایجاد کمربند فضای سبز تبریز، مطالعه، طراحی و بهره برداری از گردشگاه های شهر، توسعه کمی و کیفی امکانات گردشگاهی تبریز، افزایش سرانه فضای سبز و کمک به پالایش و تلطیف شدن هوای شهر تبریز از جمله اهداف این سازمان است.
بنا به این گزارش، تفرجگاه عینالی بخش کوچک از یک رشته بلندی های سرخ رنگ معروف به عینالی(عون بن علی) در شمال تبریز است که مرتفع ترین نقطه آن یکهزار و ۹۶۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.
کوه عینالی جزو کوه های 'مورو' است که از کوه های مهم نزدیک به کوه عینالی ' دند ' می باشد که جزو ارتفاعات دیدنی و خاص منطقه است.
انتهای پیام/
تشکیلات قضائی آذربایجان‌شرقی برای جذب سرمایه‌گذاری تلاش می‌کند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار