فرماندار میانه؛

هدف دولت توزیع عادلانه درآمدهاست

1401/02/10 - 12:31 - کد خبر: 62147 نسخه چاپی

نصر، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: توزیع عادلانه درآمد و پرداخت عادلانه حقوق بین دستگاه ها از اهداف دولت حاضر و به نفع جامعه است.

به گزارش نصر، مسعود سعادتی فرماندار میانه روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: این طرح از سوی دولت حاضر به جد در حال پیگیری است اما کسانی با نام معلم در مباحث رتبه بندی و بدون اینکه کوچکترین دغدغه فرهنگیان را داشته باشند و با اهداف سیاسی وارد میدان شده اند که نیازمند آگاهی هر چه بیشتر قشر فرهنگیان بر اهداف این افراد است.
وی بیشترین نگرانی و دغدغه دولت را حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: دولت سعی دارد در این طرح کیفیت بخشی آموزشی؛ رضایت شغلی معلمان و نگاه به معلم و جایگاه او را در جامعه بهبود بخشد.
سعادتی اضافه کرد: طرح رتبه بندی معلمان طرحی است که اگر به نتیجه مطلوب برسد خواهد توانست دغدغه و نگرانی این طیف از جامعه را رفع کند.
فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه معلمی در حقیقت شغل انبیاست معلمین را بنابر نظرسنجی ها، معتمدترین در بین مردم  عنوان کرد و با تبریک پیشاپیش روز معلم تاکید کرد: باید در این روز و این هفته برنامه ای ترتیب داده شود که از سوی ادارات با متولی گری آموزش و پرورش از معلمان شاغل در مدارس و معلمان پیشکسوت و بازنشسته تجلیل و قدردانی شود.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان در گذشته به نوعی ترمیم حقوق بوده است، گفت: با پیگیریهای انجام شده اکنون این طرح اصلاح شده و دو هدف مهم ارتقای صلاحیت حرفه ای معلم با کیفیت زایی در کار معلم و توجه به شان و منزلت معلم از بعد مادی و معنوی را دنبال می کند.
مهدی اسماعیلی با اشاره به بررسی طرح در کمیسیون آموزش اضافه کرد: پس از گذشت چندین ماه شاخص کیفیت زای کمیت پذیر را سرلوحه و اولویت طرح قرار داده و با کاربرد کلمه حداقل در رتبه بندی دست دولت را در افزایش حقوق باز گذاشته همچنین معلم را از کارمند جدا و نظامی مستقل برای آنها ایجاد کرده ایم و امید داریم پس از تثبیت به تقویت طرح بپردازیم تا معلم و معلمی به جایگاه واقعی خود برسد.
انتهای پیام/
هدف دولت توزیع عادلانه درآمدهاست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار