مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی:

تشریح خسارت های سیل در شهرستان های کلیبر و چاراویماق

1401/02/09 - 20:42 - کد خبر: 62113 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی گزارش اولیه ای از خسارت های سیل در کلیبر و چاراویماق را ارائه کرد.

به گزارش نصر، محمدباقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیل بعد از ظهر جمعه ۹ اردیبهشت‌ماه در روستای پیغام کلیبر ۶ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شده و اسباب و وسایل معیشتی آن‌ها آسیب‌دیده است.
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی افزود: سیل در شهرستان کلیبر منجر به تلف شدن ۱۰ رأس گوسفند، اراضی کشاورزی و باغی و چند دستگاه پُل خسارت وارد کرده است.
وی بابیان این‌که خوشبختانه سیل امروز در شهرستان کلیبر تلفات جانی به همراه نداشت، گفت: در شهرستان‌های خداآفرین و هوراند تا این لحظه گزارشی از خسارت سیلاب دریافت نکرده‌ایم.
هنربر از احتمال وقوع سیل طی روزهای آینده در آذربایجان‌شرقی خبر داد، یادآور شد: یک سامانه بارشی قوی از ترکیه وارد می‌شود که احتمال تشدید بارش‌ها و وقوع سیل در آذربایجان‌شرقی وجود دارد، لذا از مردم استان انتظار داریم تا از مساعد شدن شرایط جوی از اتراق در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در شهرستان چاراویماق نیز خسارت سیل به جاده‌ها و اراضی کشاورزی و باغات گزارش شده است، خوشبختانه سیل تلفات جانی به همراه نداشت.
انتهای پیام/
تشریح خسارت های سیل در شهرستان های کلیبر و چاراویماق خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار