سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری:

به دنبال برگزاری سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان هستیم

1401/02/09 - 17:29 - کد خبر: 62107 نسخه چاپی

نصر: سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به بهبود شرایط کرونایی کشور، گفت: به دنبال برگزاری سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان هستیم.

به گزارش نصر، رسول هاشم کندی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس افزود: به نمایندگی از جامعه ورزشی و بخصوص دوچرخه سواران کشور همبستگی خودمان را با آرمان های انقلاب،امام راحل، آزادی کشور فلسطین، حمایت از مردم مظلوم اش و همچنین انزجارمان از رژیم غاصب اسرائیل و شیطان بزرگ آمریکا را اعلام می کنیم. 
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری عنوان داشت: به واسطه اینکه جامعه ورزشی یک بیلبورد تبلیغاتی بوده و همچنین دید عمومی به رویدادهای ورزشی وجود دارد، می تواند پیام مظلومیت مردم فلسطین را به دنیا برساند.
هاشم کندی در خصوص راه اندازی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اذعان کرد: مقدمات لازم برای برگزاری این تور بین المللی انجام گرفته و انشاالله از اوایل مهر ماه سال جاری شاهد برگزاری سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان خواهیم بود.
وی بیان کرد: با حضور مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا با توجه به تجربیاتی که چندین سال در برگزاری این تور کسب کرده ایم، دوره جدید آن را به نحو احسن برگزار کنیم.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مورد حواشی ایجاد شده فدراسیون توضیح داد: مهمترین مسئله در این خصوص تصویب اساسنامه فدراسیون می باشد که در آخرین مکاتبات مان با فدارسیون جهانی دوچرخه سواری اعلام شد که آقای خسرو قمری رییس فدارسیون سابق دوچرخه سواری محرومیتی داشتند که ایشان این موضوع را اطلاع رسانی نکرده و بعد ها از این فدراسیون جدا شده و پست دیگری در وزارت ورزش دریافت کرده اند.
وی توضیح داد: حالا فدراسیون جهانی به دنبال تضمینی بر عدم دخالت ایشان در اجرای طرحی موسوم به سلامت در ورزش دوچرخه سواری است تا به نوعی فدراسیون جهانی رصدی هم در این زمینه داشته باشد.
وی با بیان اینکه سعی ما در شفاف سازی و تحقق این ۲ شرط ذکر شده است، گفت: پس از تصویب اساسنامه فدارسیون دوچرخه سواری از سوی فدراسیون جهانی به دنبال برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون خواهیم بود و تا پایان امسال این موضوع عملیاتی خواهد شد.
هاشم کندی در مورد ارسال دعوت نامه به تیم های خارجی شرکت کننده در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان  اعلام کرد: نه تا به الان دعوت نامه ای ارسال نشده ولی فکر کنم در ماه های آینده این اقدام صورت بگیرد.
انتهای پیام/
به دنبال برگزاری سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان هستیم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار