فرمانده سپاه عاشورا: آرمان آزادی قدس به نقطه اوج رسیده است

1401/02/09 - 12:48 - کد خبر: 62101 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مساله آزادی قدس شریف به گفتمان غالب مسلمانان جهان تبدیل شده است، گفت: آرمان آزادی سرزمین های اشغالی در حال حاضر به نقطه اوج و بلوغ خود رسیده است.

به گزارش نصر، سردار اصغر عباسقلی زاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: امروز بعد از گذشت چهار دهه از اقدام و تدبیر حکیمانه و راهبردی امام راحل(ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادسازی قدس شریف به بهترین شرایط رسیده و تبدیل به گفتمان اصلی مسلمانان عالم شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین باید در صدر دغدغه‌ها و مسائل راهبردی جهان اسلام قرار گیرد، اظهار داشت: طراحی هوشمندانه این یوم الله بزرگ توسط امام خمینی (ره) در حقیقت تجمیع همه ظرفیت ها برای حمایت از مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی، به عنوان اولویت نخست جهان اسلام می باشد.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: امروز به رغم سیاست عادی‌ سازی روابط برخی دولت‌های مرتجع و سرسپرده کشورهای مسلمان منطقه با رژیم کودک کش صهیونیستی، ملت های آزاده منطقه و جهان در برابر گستاخی رژیم غاصب صهیونیستی جسورتر شده و آزادی قدس شریف را با صدای بلند فریاد می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین باید دغدغه‌ اصلی جهان اسلام باشد، یادآور شد: بدون شک حضور باشکوه، گسترده و حماسی آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند منشأ جوشش انگیزه‌های راسخ برای حمایت از فلسطین باشد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ما به عنوان فرزندان ملت در سپاه عاشورا ضمن تکریم مقام شامخ شهدای انتفاضه فلسطین و نقش آفرینی های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی، در کنار اقشار مختلف مردم، حضوری پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خواهیم داشت تا نشان دهیم آزادی قدس مطالبه جدی جمهوری اسلامی و آزادی خواهان است.

سردار عباسقلی زاده  گفت: بدون تردید با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد.

انتهای پیام/
فرمانده سپاه عاشورا: آرمان آزادی قدس به نقطه اوج رسیده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار