سرتیپ شفیعی: دفاع از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه ذاتی خود می دانیم

1401/02/08 - 22:12 - کد خبر: 62089 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه سیدالشهداء آذربایجان گفت: دفاع از مظلوم در آموزه های اسلام است و ما دفاع از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه ذاتی خود می دانیم.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی با گرامی داشتن فرا رسیدن روز جهانی قدس، تاکید کرد: قطعاً آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیسم خبیث محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز قدس یادگار ماندگار بنیانگذار انقلاب اسلامی است، افزود: فریاد حق طلبانه ملت های مسلمان بخصوص ملت شریف ایران لرزه بر اندام منحوس اشغالگران قدس شریف انداخته است.

امیر شفیعی تاکید کرد: دفاع از مظلوم در آموزه های اسلام است و ما دفاع از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه ذاتی خود می دانیم، چرا که قدس محور وحدت جهان اسلام و قبله اول مسلمین بوده است.

وی در ادامه به جنایات غاصبان قدس شریف اشاره کرد و افزود: این جنایت های ضد انسانی زمینه را برای سرنگونی اشغالگران قدس و سرزمین فلسطین را هر چه زودتر فراهم می کند.

ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل تاکید کرد: توطئه صهیونیست ها برای عادی جلوه دادن اوضاع و فشار به کشورهای منطقه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی چیزی عاید آنها نخواهد کرد و پیروزی مسلمین بر غاصبان قدس یک وعده الهی است.

امیر سرتیپ شفیعی از عموم مردم برای حضور در مراسم گرامیداشت روز قدس دعوت کرد و اظهار داشت: امسال ملت شریف و آزاده ایران مانند سال های گذشته صدای رسای ملت مظلوم فلسطین خواهئد بود و ارتشیان ملت ایران هم پا به پای آن ها فردا در روز قدس خواهند بود.

انتهای پیام/
 
سرتیپ شفیعی: دفاع از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه ذاتی خود می دانیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار