وزیر اطلاعات:

دسیسه‌های شیطانی تروریست‌های کودک‌کش را نقش بر آب می‌کنیم

1401/02/08 - 15:36 - کد خبر: 62080 نسخه چاپی

نصر: وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) دسیسه‌های شیطانی تروریست‌های کودک‌کش را همچنان نقش بر آب می‌کنند.

به گزارش نصر، سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در آستانه روز قدس پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:
روز جهانی قدس به تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره)، به عنوان نقشه راه تحقق آزادی سرزمین فلسطین شریف تعیین گردید و ان‌شاءالله، با زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به سرانجام خواهد رسید.
روز جهانی قدس، نوید بخش حمایت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین است و این نهضت حق‌طلبانه تا محو کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی از صفحه روزگار (که بنای حاکمیت سفاک آن بسان تارهای عنکبوت سست و لرزان است) ادامه خواهد داشت.
روز جهانی قدس افشا کننده معیارهای دوگانه نهادهای بین‌المللی و مدعیان دروغینِ حقوق بشر است که آگاهانه چشمانشان را به روی کشتار بی‌امان ملت‌های مظلوم یمن، سوریه، فلسطین و توسعه غیرقانونی شهرک‌سازی در اراضی اشغالی بسته‌اند.
روز جهانی قدس تا همیشه تاریخ ماندگار است و ملت فهیم ایران اسلامی، همراه و هم‌دل با سایر ملل اسلامی، با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی این روز، فریاد بلند علیه اشغال و تجاوز به ملّت مظلوم فلسطین را، سر می‌دهند.
سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد نیز، در جهاد علیه رژیم صهیونیسم غاصب فعالانه حضور داشته و دسیسه‌های شیطانی آن تروریست‌های کودک‌کش را همچنان نقش بر آب می‌نمایند. ان‌شاءالله دوشادوش ملت فهیم و انقلابی و ظلم‌ستیز ایران اسلامی، در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/
دسیسه‌های شیطانی تروریست‌های کودک‌کش را نقش بر آب می‌کنیم خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار