مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیر مسئول "نصر" ؛

آرزوی قلبی من کسب مدال المپیک توسط ورزشکاران استان است

1401/02/08 - 08:07 - کد خبر: 62035 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه آذربایجان شرقی با آن همه عظمت و نام بزرگش مدال طلا و نقره ای در المپیک ندارد.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر با بیان اینکه متاسفانه سال هاست استان ما از کسب مدال در المپیک محروم است، گفت: آرزوی قلبی من این است که استان آذربایجان شرقی بتواند در المپیک مدال کسب کند چراکه آذربایجان با آن همه عظمت و نام بزرگش مدال طلا و نقره ای در المپیک ندارد و این در حالی است که استان های کوچک تر چندین مدال طلا در این رویداد دارند و مهم ترین خروجی من در این دوران مدال المپیک خواهد بود.
وی در ادامه همراهی رسانه در مسیر توسعه ورزش قهرمانی استان را یک ضرورت حیاتی خواند و افزود: نصر از بد تاسیس عملکرد بسیار ارزنده ای داشته و در حال حاضر به عنوان یک رسانه تاثیرگذار برای استان و منطقه تبدیل شده است که جای تقدیر دارد.
این گزارش می افزاید، امیر کریم زاد شریفی مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیر کل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه در حال حاضر حال ورزش آذربایجان شرقی مساعد نیست و وضعیت تیم های ورزشی و ورزشکاران به هیچ وجه در شان و جایگاه آذربایجان نیست.
وی ابراز امیدواری کرد : با حضور مدیری با تجربه و بومی در راس ورزش استان شاهد تحول در حوزه های مختلف ورزش استان باشیم.
انتهای پیام/
آرزوی قلبی من کسب مدال المپیک توسط ورزشکاران استان است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار