دبیر کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان؛

قیمت نان در آذربایجان شرقی افزایش نیافته است

1401/02/07 - 17:00 - کد خبر: 62026 نسخه چاپی

نصر: دبیر کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان آذربایجان شرقی گفت: قیمت نان در آذربایجان شرقی افزایش نداشته است و همچنان نان براساس نرخ مصوب سال گذشته عرضه می‌شود.

به گزارش نصر، امروز لیستی از نرخ‌های جدید نان برای نانوایی‌های آزاد پز در فضای مجازی منتشر و ادعا شد که «با وجود اعلام مسئولان امر مبنی بر اینکه نان با افزایش نرخ خرید تضمینی گندم و حذف دلار نرخ ترجیحی ۴۲۰۰ تومان افزایش نخواهد یافت، ولی از امروز نان در مراکز آزادپز بیش از دو برابر شد» 
اسفندیار ابوالحسن‌زاده دبیر کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان آذربایجان شرقی در گفت‌وگویی در این خصوص اظهار کرد: قیمت نان هیچ افزایشی نداشته و همچنان قیمت‌هایی مصوب کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان از سال گذشته پابرجا هستند.
وی ادامه داد: اکنون ۶۴۰۰ واحد نانوایی یارانه‌ای سطح یک و دو به همراه حدود ۲۰۰ واحد آزادپز در سطح استان فعالیت می‌کنند که تمامی نانوایی‌های یارانه‌ای مکلف به عرضه‌ی نان با نرخ مصوب سال گذشته هستند و حق هیچگونه افزایش نرخی را ندارند.
دبیر کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان آذربایجان شرقی افزود: تعدادی از نانوایی‌های آزادپز قیمت‌های جدیدی را پیشنهاد داده‌اند که هنوز تصمیم نهایی در این خصوص از سوی کارگروه اتخاذ نشده است و ما در حال بررسی قیمت‌های پیشنهاد شده هستیم.
وی در خاتمه تاکید کرد: تا زمان اتخاذ تصمیم نهایی از کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان، تمامی نانوایی‌های آزادپز نیز نان را براساس نرخ فعلی عرضه خواهند کرد و اگر هرگونه تخطی انجام شود، برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/
قیمت نان در آذربایجان شرقی افزایش نیافته است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار