یادداشت/

ربات خودران تحویل سریع غذا با استارت آپ تورکیه ای  

1401/02/08 - 11:11 - کد خبر: 62018 نسخه چاپی

نصر: "Yemeksepeti" که یکی از بزرگترین استارت آپ های ترکیه در عرصه ارسال آنلاین غذا از رستوران ها به کاربران است، تحویل سریع غذا با ربات خودران را در برخی مناطق استانبول آغاز کرد. 

این شرکت ربات خودران تحویل سریع غذا با نام تجاری "YEBO" را برای انجام فرآیندهای تحویل به شیوه ای هوشمند، سریع، کارآمد و پایدار در خدمت قرار می دهد و طبق بیانیه "Yemeksepeti"، این شرکت با همکاری "Delivers.ai" نوآوری جدیدی را مطابق با آخرین روندهای تکنولوژیکی و نیازهای کاربران خود انجام داده است. 
"YEBO" با ارائه یک مدل تحویل سریع، هوشمند و پایدار، تحول جدیدی را به فرآیندهای سفارش آنلاین بدون راننده و فناوری ناوبری به عرصه آورد. 


 
از آنجایی که مخزن "YEBO" با مواد خاصی طراحی شده است، در صول پروسه تحویل دمای غذا را در سطح مناسب نگه می دارد و به لطف سیستم باتری قابل تعویض، عملیات بدون وقفه ادامه می یابد، همچنین "YEBO" ها می توانند از پیاده روها با ارتفاع ۱۵ سانتی متر بالا بروند و عملیات را در شرایط سخت جاده انجام دهند. 
کاربرانی که پیشنهاد تحویل خودکار "Yemeksepeti" را می پذیرند، یک کد از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد و به طور همزمان، "YEBO" سفارش را از رستوران مربوطه به آدرس کاربر می برد، با وارد کردن کد به سیستم در "YEBO" کاربر می تواند به سرعت و با خیال راحت به سفارش خود برسد.
انتهای پیام/
ربات خودران تحویل سریع غذا با استارت آپ تورکیه ای   گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار