سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز؛

ماشین سازی تبریز در آستانه انحلال/ مسئولان مانع شوند

1401/02/08 - 07:57 - کد خبر: 62013 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: امیدوارم مدیران ارشد استان فکری به حال وضعیت مدیریتی این تیم داشته باشند تا ریشه‌دارترین تیم شمال غرب کشور منحل نشود.

به گزارش نصر، علی ابراهیمیان، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص دیدار تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه از هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته یک، اظهار داشت: در این چند روز تمرینات خوبی را سپری کردیم و بازیکنان به لحاظ وضعیت بدنی، شرایط نسبتا بهتری دارند. متاسفانه چند بازیکن اصلی تیم را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم که این موضوع کار ما را سخت کرده است. اما به هرحال ما با تمام تلاش به جنگ تیم حریف می‌رویم که از هر لحاظ وضعیت بهتری نسبت به تیم ما دارند.
وی در ادامه افزود:  متاسفانه ما تا دقایق پایانی مسابقه، بازی بهتری را به نمایش می‌گذاریم اما در دقایق پایانی به‌دلیل بی‌تجربگی خیلی از بازیکنان جوان و گمنام تیم، نتیجه را به راحتی عوض می‌کنیم.
ابراهیمیان خاطرنشان کرد: این موضوع در دیدارهای هفته گذشته مقابل مس شهربابک، شمس آذر قزوین، رایکا بابل و خیلی دیگر از مسابقات تیم به خوبی مشخص شده است. البته این موضوع به تجربه بازیکنان تیم برمی‌گردد و طبیعتا همین بازیکنان جوان بی‌تجربه تیم در آینده بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارند.
سرمربی ماشین سازی در پایان صحبت‌هایش گفت: ما دست از تلاش برنمی‌داریم و تا آخرین هفته لیگ، با بازیکنان بومی گمنام برای کسب بهترین نتایج، تلاش خواهیم کرد. تنها مطلبی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم مدیران ارشد استان فکری به حال وضعیت مدیریتی این تیم داشته باشند تا ریشه‌دارترین تیم شمالغرب کشور منحل نشود.
انتهای پیام/
ماشین سازی تبریز در آستانه انحلال/ مسئولان مانع شوند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار