خبر/
اولویت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی افزایش رضایت مشتریان است
نصر: شهبازی در جلسه شورای معاونین گفت : اولویت اصلی مخابرات استان افزایش رضایتمندی مشتریان است.
به گزارش نصر، شهبازی با اعلام این مطلب گفت: دایری به موقع و رفع خرابی ها در حداقل زمان ممکن و همچنین ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده موجب افزایش رضایت مندی مشتریان می گردد و باید در این راستا تلاش نمائیم.
وی همچنین افزود: برای افزایش درآمد عملیاتی باید دنبال بازاریابی هدفمند باشیم و بتوانیم سرویس های متناسب با هر منطقه ارائه نمائیم.
انتهای پیام/
نصر