سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان:

بازیکنان جدید تیم فوتسال مس سونگون تا ۱۵ روز معرفی می‌شوند

1401/02/06 - 21:42 - کد خبر: 61958 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اعلام اینکه ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده از بازیکنان جدیدمان رونمایی می‌کنیم، گفت: با توجه با بالا بودن هزینه جذب بازیکن خارجی، سعی خواهم کرد تیم را با بازیکنان داخلی تقویت کنم.

به گزارش نصر، علی صانعی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: کار در تیم مس سونگون به دلیل بالا بودن انتظارات از این تیم بسیار سخت است و باید با تمام توان در این تیم کار کرد.
وی گفت: دنبال هیاهو نیستم و بازیکنانی را که تیم نیاز دارد جذب خواهم کرد.
صانعی به هدف تیم مس سونگون در فصل پیش رو و کسب عنوان قهرمانی در مسابقات اشاره کرد و گفت: برای تحقق این هدف، هم به تجربه و هم به روحیه و انگیزه جوانی نیاز داریم و ترکیب تیم مس در فصل آتی، بازیکنان با تجربه و جوان خواهد بود.
وی بر استفاده از بازیکنان بومی نیز تاکید کرد و گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین مجموعه باشگاه وجود دارد و امیدوارم به اهدافی که باشگاه ترسیم کرده است، برسیم.
صانعی از برگزاری اردوی پیش‌فصل تیم مس سونگون در تبریز یا ورزقان خبر داد و گفت: درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش‌فصل هستیم، تلاش ما برای برپایی اردو در شهر تبریز یا ورزقان است تا بتوانیم از امکانات و شرایط آب‌ و هوایی منطقه استفاده کنیم.
وی همچنین به صدور مجوز حضور هواداران در مسابقات فوتسال باشگاهی کشور اشاره و اضافه کرد: مطمئنا حضور هواداران، شور و اشتیاق را دوباره به سالن‌های فوتسال برمی گرداند و بازی‌ها را زیباتر می‌کند و ما مشتاقانه منتظر بازگشت هواداران هستیم.
وی در مورد تاریخ آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال که روز ۱۷ تیر ماه اعلام شده است، گفت: ما تابع قانون هستیم و باید از قوانین و برنامه‌های سازمان لیگ و کمیته فوتسال تبعیت کنیم، معتقدم قوانین برای همه تیم‌هاست و فقط مختص یک تیم نیست.
تیم مس سونگون ورزقان با چهار بار قهرمانی در لیگ برتر، پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران است.
انتهای پیام/
بازیکنان جدید تیم فوتسال مس سونگون تا ۱۵ روز معرفی می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار