شاخص کل در ناحیه عرضه قرار دارد/

علی عباسیان: ورود به بازار با دید کوتاه مدتی پرریسک است

1401/02/05 - 21:00 - کد خبر: 61916 نسخه چاپی

نصر: علی عباسیان، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه شاخص کل در حال حاضر در ناحیه عرضه قرار دارد، گفت: این ناحیه برای ورود کوتاه مدتی بسیار پرریسک است.

به گزارش نصر، علی عباسیان در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن قیمت کامودیتی‌ها و ارزنده بودن قیمت سهام، انتظار رشد از بازار سرمایه وجود داشت که این اتفاق افتاد و بعضی سهام شرکت‌ها تا ۵۰ درصد نیز رشد کردند.
وی افزود: در این ناحیه انتظار یک اصلاح هر چند کوتاه مدتی رو پیش‌بینی میشد که بازار منطقی‌تر حرکت کند اما با توجه به حجم نقدینگی موجود در بازار فعلاً شاهد اصلاح نبودیم لذا این ناحیه برای ورود کوتاه مدتی بسیار پرریسک است.
این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت تکنیکالی شاخص کل بورس تهران، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت تکنیکالی شاخص کل، ناحیه کنونی پُر از مقاومت‌های مختلف است و تشخیص اینکه آیا این اصلاح انجام شده پولبک است یا مدت‌دار خواهد بود را بسیار سخت کرده است.
علی عباسیان ادامه داد: اگر با دید پرایس اکشن، روند عرضه و تقاضا را بررسی کنیم، شاخص کل در ناحیه عرضه قرار دارد. در این شرایط فقط باید صبر کنیم تا ببینیم آیا این ناحیه رو به بالا شکسته می‌شود یا خیر.
وی در پایان عنوان کرد: در این شرایط باید از معاملات هیجانی خودداری کرده و کاملا منطقی اقدام به مدیریت سرمایه کنیم. در چنین شرایطی، یک مقدار سیو سود می‌تواند خیال ما را راحت‌تر کند.
انتهای پیام/
 علی عباسیان: ورود به بازار با دید کوتاه مدتی پرریسک است آژانس خبری تحلیلی شهر بورس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار