خبر/

نخستین جلسه هماهنگی اقتصادی چهار استان شمالغرب کشور برگزار شد

1401/02/05 - 16:44 - کد خبر: 61908 نسخه چاپی

نصر: نخستین جلسه کارگروه منطقه سه کشوری با حضور معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش نصر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی پس از این جلسه با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسائل اقتصادی در این کارگروه‌ بررسی می شود،  گفت: این کارگروه‌ها به منظور همکاری و هماهنگی بیشتر بین استان‌های همجوار به پیشنهاد وزارت کشور تشکیل یافته است.
محمد کلامی اظهار داشت: در این کارگروه تلاش می کنیم در موضوعات مختلف با وحدت رویه برخورد کرده و از تجربیات استان های همجوار استفاده کنیم تا به صورت مکمل مسایل و موضوعات مختلف را پوشش دهیم.
وی گفت: هدف این کارگروه هم افزایی جهت تقویت نقش استان های همجوار در تصمیم گیری های منطقه ای و ملی، تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص مسایل مهم منطقه ای و تبادل تجربیات موثر و سازنده، ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در اجرای سیاست ها و تصمیمات منطقه ای و ملی است.
وی ادامه داد: در این کارگروه موضوعات اصلی روز اقتصاد کشور از جمله پیامدهای ناشی از حذف ارز ترجیحی، پیامدهای ناشی از افزایش قیمت حامل های انرژی و افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد در بخش تولید و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی به جهت افزایش قیمت گندم، آرد و سایر مواد اولیه واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار می گیرد.
انتهای پیام/
نخستین جلسه هماهنگی اقتصادی چهار استان شمالغرب کشور برگزار شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار