مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل؛

خلخال میزبان جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور می‌شود

1401/02/05 - 14:31 - کد خبر: 61899 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره تئاتر منطقه‌ای شمال غرب کشور در سال جاری به میزبانی شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، عبدالله بحرالعلومی روز دوشنبه در گفت و گویی اعلام کرد: تابستان امسال جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور با حضور هنرمندانی از استان اردبیل و چهار استان کشورمان و به میزبانی شهرستان خلخال برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: برگزاری مطلوب و شایسته جشنواره تاتر منطقه ای سال قبل خلخال و استقبال بسیار گرم اهالی هنر پرور این شهرستان، از جمله عوامل انتخاب خلخال به عنوان میزبان جشنواره تئاتر منطقه‌ای استان‌های شمال غرب کشور در سال ۱۴۰۱ است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اجرای نمایش‌های هفتمین دوره از جشنواره تئاتر خلخال که سال گذشته با وجود حاکمیت شرایط کرونایی برجامعه برگزار شد از لحاظ فرم، محتوا و شکل بسیار برتر و بهتر از جشنواره‌های اجرا شده در سال‌های گذشته این شهرستان بوده است.
بحرالعلومی اظهارکرد: جایگاه هنری و فرهنگی خلخال در حوزه تئائر ستودنی است و این شهرستان در حال رسیدن به جایگاه ویژه نمایش در سایه همت و همکاری گروهای هنری و نمایشی است.
وی از تلاش برای ارتقا جایگاه فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان اردبیل و با هدف زمینه سازی برای اجرای جشنواره‌ها در طول سال خبر داد و اظهار کرد: با هدف تمرکززدایی برنامه‌های هنری از مرکز استان برای اجرای جشنواره‌های هنری در سطح استانی و ملی در سطح همه شهرستان‌های این استان در سال جاری برنامه ریزی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اعتبارات تکمیل دو پروژه نیمه‌کاره ساخت مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرهای کلور و هشجین مراکز بخش های شاهرود و خورش رستم خلخال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تامین شده و با ابلاغ ان بزودی عملیات اجرایی ساخت و تکمیل این دو پروژه فرهنگی و هنری شهرستان اغاز می شود.
به گزارش ایرنا، بحرالعلومی در سفر امروز خود به خلخال بهمراه معاونین خود در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهر خلخال و در جمع هنرمندان ،خبرنگاران ،نویسندگان و اصحاب رسانه ،فرهنگ ،هنر ،شعر ،ادبیات ،موسیقی ،هنرهای تجسمی و نمایش حاضر و به سوالات آنان پاسخ گفت.
انتهای پیام/
خلخال میزبان جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار