مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

جامعه کارگری همراه و هم پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است

1401/02/05 - 14:18 - کد خبر: 61895 نسخه چاپی

نصر:  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: جامعه کارگری با دولت و نظام همراه بوده و برای رونق تولید و تحقق شعار سال ( تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) می‌توان به این قشر تکیه کرد.

به گزارش نصر، حسین فتحی ضمن تبریک هفته کار و کارگر، اظهار کرد: هفته کار و کارگر فرصتی مناسب برای تجلیل ازتلاشگرانی است که همواره در راستای رفع موانع تولید و اشتغال و بحث تولید پیشگام بوده و در پیشبرد اهداف نظام اسلام پیش قدم هستند.
وی ضمن تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری، گفت: امیدآفرینی و تقویت اتحاد و انسجام در تشکل‌های کارگری و کارفرمایی باعث برون رفت از وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد و به همین دلیل اهمیت هفته کارگر بیشتر از زمان‌های دیگر است
فتحی با بیان این‌که اعتماد آفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی از جمله اهداف آیین‌های هفته کارگر است، متذکر شد: برنامه‌های این هفته پیام آور شعار سال و همچنین برای حمایت از تولید و ارتقای کیفیت تولید موثر خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه حرکت عظیم چرخه‌های تولید بر عهده این قشر زحمت‌کش جامعه است، خاطرنشان کرد: هفته کار و کارگر فرصت بسیار مغتنمی برای پاسداشت مقام و منزلت کارگران است تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات زحمت‌کشان عرصه کار و تولید قرار بگیریم.
فتحی ضمن اعلام برنامه‌های هفته کار و کاگری، تصریح کرد: دیدار تشکل ها و کارفرمایان با نماینده محترم ولی فقیه در استان،  زنگ ورزش، طرح کاروان ورزش و نشاط در شرکت های تولیدی، اهدای شاخه گل در واحدهای تولیدی و صنعتی به کارگران، پویش ورزش در کارخانجات ،نشست تخصصی زنان کارگر و تجلیل از کارگران نمونه زن از جمله برنامه های هفته کارگر در سال جاری است.
وی ادامه داد: همچنین برگزاری همایش تجلیل از نخبگان کارگران- پیشکسوتان جامعه کارگری- کارآفرینان و ورزشکاران کارگر با حضور استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حضور در گلزار شهدا و گلباران گلزار شهدا به ویژه شهدای کارگر، افتتاح نمایشگاه صنعت، ورزش و دانش‌بنیان در نگارخانه عون بن علی، دیدار نمایندگان تشکل های کارگری ، کارفرمایی و بازنشستگی با استاندار آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های هفته کار و کارگر در سطح استان می‌باشد.
فتحی، همچنین برگزاری همایش دوچرخه سواری، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، سخنرانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه، سخنرانی روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان و نشست تخصصی فعالان جامعه کارگری و کارفرمایی و دولت با عنوان تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال از دیگر ویژه برنامه‌های روز جهانی کارگر در سطح استان عنوان کرد.
انتهای پیام/
جامعه کارگری همراه و هم پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار