خبر/

استفاده از وسیله نقلیه گذر موقت صرفاً توسط مالک امکان پذیر است

1401/02/04 - 12:55 - کد خبر: 61837 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راهور استان ، از توقیف خودرو های گذر موقت که بدون حضور مالک، تردد می کنند خبر داد.

به گزارش نصر، "سرهنگ منفرد" از توقیف خودرو های گذر موقت که بدون حضور مالک، تردد می کنند خبر داد و گفت: تردد وسائط نقلیه دارای پلاک گذر موقت صرفا توسط مالک امکان پذیر بوده و در صورت داشتن راننده، مالک نیز باید در خودرو حضور داشته باشد.
وی در تشریح خبر فوق افزود: ارائه وکالت نامه به عنوان وکیل واردکننده خودرو گذر موقت برای استفاده از خودرو و یا تمدید مجوز تردد به هیچ وجه قابل پذیرش نبوده و صرفاً با حضور صاحب خودرو و بررسی اصل گذرنامه مشروط به اینکه از کشور خارج نشده باشد امکان پذیر می باشد.
رئیس پلیس راهور استان خاطر نشان کرد: هرگونه نقل و انتقال خودرو های دارای پلاک گذرموقت اعم از قطعی، وکالت و... ممنوع بوده و در صورت مشاهده ضمن متوقف نمودن وسیله نقلیه مورد نظر، مراتب تحویل پلیس امنیت اقتصادی خواهد شد.
وی همچنین افزود: برخی نمایشگاههای خودرو اقدام به درج آگهی جهت خرید و فروش این خودرو ها نموده اند که در صورت مشاهده فرد خاطی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ( اماکن عمومی) معرفی خواهد شد.
سرهنگ"منفرد" در خاتمه از شهروندان خواست به هیچ عنوان نسبت به خرید و فروش خودرو های مذکور اقدام ننمایند و در صورت مشاهده چنین آگهی خرید و فروشی، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
استفاده از وسیله نقلیه گذر موقت صرفاً توسط مالک امکان پذیر است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار