رئیس کل دادگستری استان اردبیل؛

دو هزار هکتار از اراضی ملی استان اردبیل به بیت‌المال اعاده شد

1398/08/20 - 14:14 - کد خبر: 6180 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری استان اردبیل اعلام کرد: در هفت ماه امسال بیش از دو هزار هکتار از اراضی ملی استان اردبیل به بیت‌المال اعاده شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ناصر عتباتی مساحت اراضی مورد تعرض را ۲۲ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۹۸۶ متر مربع و میزان تثبیت مالکیت انجام شده را ۲۳ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۷۴۹ متر مربع و ارزش ریالی اراضی اعاده شده را بیش از هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال ذکر کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین در تشریح عملکرد هفت ماه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل با اشاره به تشکیل ۶۳۸ پرونده در این خصوص طی سال جاری، تعداد متهمان این پرونده‌ها را ۷۵۳ نفر اعلام کرد.

وی همچنین از اجرای ۲۷۰ مورد قلع و قمع تصرفات منابع طبیعی و اراضی ملی استان اردبیل در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: ۲ هزار ۷۵۱ مورد اقدام پیشگیرانه بدون تشکیل پرونده در این مدت صورت گرفته است.

عتباتی آمار احکام قضایی صادره در این زمینه را ۵۴۰ مورد و تعداد اجرای حکم صورت گرفته در سال جاری در این زمینه را ۳۶۹ مورد ذکر کرد.

وی همچنین میزان جرایم اخذ شده از محل پرونده‌های تصرف اراضی ملی را بیش از سه میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال ذکر کرد و با هشدار به دست‌اندازان به اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: عزم دستگاه قضایی برای برخورد با زمین‌خواران و متصرفان اراضی ملی و طبیعی جدی است.

انتهای پیام/

دو هزار هکتار از اراضی ملی استان اردبیل به بیت‌المال اعاده شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار