مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی؛

ادارات و سازمان‌ها برای برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) آمادگی داشته باشند

1401/02/02 - 19:22 - کد خبر: 61773 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از اعزام زائران استان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در صورت مساعد بودن شرایط از لحاظ ویروس کرونا خبر داد و گفت: مراسم‌های گرامی داشت این روز نیز باید با شکوه و جلوه ویژه‌ای در استان برگزار شود.

به گزارش نصر، بدر شکوهی در جلسه‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، با بیان اینکه در صورت مساعد بودن شرایط از لحاظ شیوع ویروس کرونا، مراسم ۱۴ خرداد مانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: تمامی ادارات و نهادهای استان آمادگی لازم را برای انجام هر چه باشکوه‌تر این مراسم داشته باشند.
وی افزود: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) فرصتی گرانبها برای آشنایی نسل سوم و چهام انقلاب با اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و نهادهای فرهنگی باید با بهره گیری از این فرصت نسبت به تبیین و ترویج نهضت متعالی امام خمینی(ره) و مبانی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اقدام کنند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تاکید کرد: استفاده از زبان فاخر هنر برای تبیین اندیشه.های امام بسیار راهگشا خواهد بود و معرفی ابعاد شخصیت امام(ره) از رسالت‌های خطیر متولیان امر در این مقطع زمانی است.
وی، اعزام زائران به حرم امام(ره) را یکی از کارهای ماندگار فرهنگی و اعتقادی عنوان کرد و گفت: امروز جامعه بیش از هر مقطع از تاریخ به تبیین و ترویج درست و هنرمندانه اندیشه‌های متعالی و هدایتگر امام خمینی(ره) نیاز دارد.
انتهای پیام/
ادارات و سازمان‌ها برای برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) آمادگی داشته باشند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار