شب خاطره ویژه طلاب جامعه المصطفی تبریز برگزار می شود/

بررسی نقش حضور روحانیون در هشت سال دفاع مقدس

1398/08/20 - 13:41 - کد خبر: 6177 نسخه چاپی

نصر: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری هجدهمین آیین شب خاطره حوزه هنری استان با حضور طلاب جامعه المصطفی العالمیه تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سیدمحمدحسین بلاغی با بیان این مطلب اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، آیین شب خاطره 18 حوزه هنری استان با حضور طلاب جامعه المصطفی العامیه تبریز عصر سه شنبه (21 آبان ماه) در جامعه المصطفی العالمیه برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش مهم روحانیون و طلاب در شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: روحانيون و طلاب در تمامی برهه های زمانی به عنوان پرچم دار مبارزه عليه ظلم و استکبار در صحنه حاضر بوده و همواره در کنار مردم، حرکت های مردمی را هدایت و رهبری کرده است، به طوری که اگر نقش آفرینی روحانیت در انقلاب اسلامی نبود امروز دشمنان به اهداف خود در کشورمان دست پیدا می کردند.

رئیس حوزه هنری استان حضور روحانیون در صحنه های مختلف جهاد و شهادت و همچنین جبهه های فرهنگی و اجتماعی تجلی علم و عمل عنوان کرد و گفت: روحانیون و طلاب، نقش موثری در تمام عرصه های حساس و مهم ایفا کرده اند و با حضور گسترده و موثر خود در هشت سال دفاع مقدس و همچنین حضور در سنگر دفاع از حرم نقش بی بدیلی را رقم زده اند.

وی همچنین ادامه داد: روحانیت در دوران دفاع مقدس نسبت به جمعیت آن زمان طلاب، بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده که این نشان می دهد تا روحانیون در سخت ترین شرایط در خط مقدم دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی قرار دارند.

گفتنی است، آیین شب خاطره 18 حوزه هنری استان با حضور طلاب جامعه المصطفی العامیه تبریز عصر سه شنبه (21 آبان ماه) رأس ساعت 16 در جامعه المصطفی العالمیه واقع در تبریز، بلوار 29 بهمن، جنب کتابخانه ولیعصر (عج) برگزار می شود.

انتهای پیام/

بررسی نقش حضور روحانیون  در هشت سال دفاع مقدس نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار