استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت ارتقاء بهره‌وری در کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز

1401/02/01 - 20:28 - کد خبر: 61755 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی ارتقاء بهره‌وری را نخستین انتظار مدیریتی خود از مالک جدید بلبرینگ‌سازی تبریز اعلام کرد و خواستار تسریع در اقدامات موثر در این زمینه شد.

به گزارش نصر، استاندار آذربایجان‌ شرقی از کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز بازدید و در جریان روند نوسازی خطوط تولید آن پس از واگذاری قرار گرفت.
عابدین خرّم که آبان ماه سال گذشته نیز با هدف عارضه‌یابی این واحد صنعتی مهم بازدیدی از آن داشت و طی چهار ماه گذشته پیگیری‌های خود برای احیا، نوسازی و به‌ظرفیت‌رسانی تولید در این مجموعه اقتصادی را دنبال کرده‌ است، در بازدید از این مجموعه به بررسی نتایج تصمیمات اتخاذشده و روند اجرایی آنها پرداخت.
وی همچنین بر بهینه‌سازی مصرف انرژی در این واحد صنعتی تاکید کرده و بیان کرد: نهایتاً هدف افزایش تولید باید محقق شود.
استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید شخصاً جزئیات نوسازی خطوط تولید با تجهیز به ماشین‌آلات جدید، روند احداث دو خط تولید جدید و اقدامات برای تامین مواد اولیه را بررسی کرد.
وی همچنین به گفت‌وگو با کارگران این واحد صنعتی پرداخت که حکایت از رضایت‌مندی و همراهی ایشان در مسیر بازگرداندن بلبرینگ‌سازی به مسیر توسعه داشت.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اشتغال ۸۰۰۰ نفری در عرض ۱.۵ سال و تولید روزانه ۵۰ هزار قطعه بلبرینگ و ۵۰ هزار قطعه سوپاپ از اهداف مشخص شده برای این واحد صنعتی است.
انتهای پیام/
 ضرورت ارتقاء بهره‌وری در کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار