احد عظیم زاده کارآفرین نمونه کشور عنوان کرد: 

برخی مدیران شهرداری تبریز سرمایه گذار گریزند!

1401/02/01 - 12:30 - کد خبر: 61741 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز و سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت :  بازگشت افراد کنار گذاشته شده به بدنه شهرداری مانع سرمایه‌گذاری و اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر می شوند.

به گزارش نصر،  احد عظیم زاده کارآفرین نمونه کشور اظهار داشت: بر اساس توافقی که با مقامات عالی رتبه استان دارم علاوه بر ساخت مسجد بزرگ عظیم زاده و درمانگاه بنیاد خیریه مرحوم پویا عظیم زاده  دو پروژه بزرگ را در تبریز آغاز و اجرایی خواهیم کرد. 
وی افزود: احداث مرکز بزرگ تجاری تبریز مال و شهرک ویلایی واقع در فاز ۵ شهر جدید سهند از جمله بزرگترین سرمایه‌گذاری های استان می باشند که بالغ بر ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم در آنها مشغول به کار خواهند شد. 
عظيم زاده با اشاره بازگشت افراد کنار گذاشته شده در شهرداری تبریز ادامه داد: با توجه به سابقه ممانعت این قبیل افراد بر سر راه سرمایه گذاری بنده در تبریز اعلام می دارم‌ مادامی که این موانع در سمت خود باقی بمانند بنده حاضر به سرمایه‌گذاری در تبریز نخواهم شد چرا که اینگونه افراد مسبب فرار سرمایه‌گذاران در تبریز هستند.
عظیم زاده با تاکید بر اینکه طبق تعهدی که دارم ساخت مسجد و درمانگاه را به اتمام خواهم رساند اضافه کرد: متعهد شدم ساخت مسجد را به اتمام برسانم و پس از آن اگر فرد مورد نظر در سمت خود مشغول باشد؛ سرمایه‌گذاری در تبریز نخواهم داشت.  
رییس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز بیان داشت: یک دهه قبل بنده با سرمایه‌گذاری که در تبریز انجام می دادم برای بیش از ۵ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم‌ ایجاد می شد و افزون بر آن هزاران میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در تبریز انجام می شد که نمونه ای توسعه پایدار را رقم می زد. 
وی در خصوص طرح هایی که با مقامات استانی به توافق رسیده گفت : بنده اهل روستای اسفنجان تبریز هستم و تعصب و تعلق خاطر به شهر خودم تبریز دارم از این رو سرمایه‌گذاری در شهر خودم را افتخار دانسته و برای اجرائی شدن این امر تمام تلاشم را می کنم .
انتهای پیام/
برخی مدیران شهرداری تبریز سرمایه گذار گریزند! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  علی   2 سالها پیش  

این آقا فکر میکنه بخاطر اینکه پول داره میتونه برای شهر هر کسی رو بخواد بعنوان معاون شهرسازی بگذاره و کار شهرسازی و طراحی شهری انجام بده
پژوهشیار