گزارش اختصاصی نصر/

جزئیات درگیری در لیگ نونهالان تبریز

1401/02/04 - 09:30 - کد خبر: 61725 نسخه چاپی

نصر: قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: کسانی که در لیگ های نونهالان و نوجوانان فعالیت می کنند باید جنبه داشته باشند و آبروی فوتبال استان را می برند.

به گزارش نصر، روز سه شنبه کلیپی تاسف بار از رقابت بین دبیری و مهدیه تبریز از سری مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور منتشر شد که در دقایق انتهایی بازی داور با اعلام پنالتی باعث ایجاد تنش در این مسابقه شد و بار دیگر چهره ای زشت از فوتبال در فضای مجازی منتشر شد.
در همین زمینه محمدرضا تقیون، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان در گفتگو با نصر در خصوص حواشی این دیدار گفت: در دقایق پایانی بازی با اعلام پنالتی اعتراضاتی به داور بازی صورت گرفت. با  توجه به اینکه بازی با نتیجه سه بر یک به نفع دبیری بود با این پنالتی اعضای تیم مهدیه اعتراضاتی انجام دادند و فشارهای روانی روی داور ایجاد کردند که خوشبختانه با ورود نیروی انتظامی به این قضیه از تشدید درگیری جلوگیری شد.
وی افزود: بر اساس گزارش نماینده هیات فوتبال در این دیدار درگیری به حدی که در فیلم دیده شد، وجود نداشت و تنها اعتراض به داور بوده است. درگیری هم فقط مربوط به اعضای کادر فنی تیم بوده و تماشاگران درگیر نشده اند.
در ادامه گزارش مهدی فتح الله زاده، مدیر عامل تیم مهدیه تبریز در واکنش به این خبر گفت: درگیری در حدی نبوده است که در فیلم مشاهده می شود و افرادی که با داور درگیر شدند، سرپرست تیم دبیری و اولیای یکی از بازیکنان تیم مهدیه بود. البته با وجود اشتباه فاحش داور و ایجاد درگیری از سوی سرپرست تیم دبیری این موضوع حل شد و این موارد در فوتبال طبیعی است.
در پایان هم حبیب کلاشی قائم مقام باشگاه دبیری تبریز در تشریح این اتفاقات گفت: پس از اعلام پنالتی از سوی داور، اولیای بازیکنان تیم مهدیه در اعتراض به این تصمیم به سمت داور حمله ور شدند که سرپرست تیم دبیری برای جلوگیری از تنش ها وارد درگیری شد و او هم کتک خورد. البته با توجه به اینکه تیم ما برده بود نیاز به درگیری و حواشی نبود و سرپرست تیم ما فقط برای کمک به داوران وارد میدان شد.
کلاشی در خصوص اتفاقات ناپسند در فوتبال گفت: هفته گذشته مربی تیم مهدیه تبریز با انتشار استوری های نامناسب در فضای مجازی سعی در توهین به تیم ما را داشت و این در حالی بود که هردو تیم مربوط به تبریز بود و در صورت صعود هر دو تیم برای تبریز افتخاری محسوب میشد. متاسفانه فرهنگ بد فوتبال بزرگسالان در حال انتقال به لیگ نونهالان است و کری خانی در این سن واقعا زشت است. حتی خانواده هایی که برای تماشای بازی می آیند، برای اعتراض به زمین می آیند و داور را کتک می زنند که این آموزش منفی در ذهن بازیکنان کم سن و سال می ماند.
قائم مقام باشگاه دبیری تبریز در پایان گفت: کسانی که در لیگ های نونهالان و نوجوانان فعالیت می کنند باید جنبه داشته باشند و آبروی فوتبال استان را می برند. همین موضوع باعث می شود تیم های دیگر در شهرستان های دیگرهم کتک کاری می کنند و فرهنگ فوتبال را نابود می کنند. من حتی مربی قبلی تیم را به خاطر حواشی زیادی که ایجاد می کرد، کنار گذاشتم. امیدوارم ورزشکاران کم سن و سال ما با مقوله برد و باخت آشنا شوند و فرهنگ و اخلاق مداری را در فوتبال به کار ببرند.
 
حمیدرضا سامبرانی  
 انتهای پیام/
جزئیات درگیری در لیگ نونهالان تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار