نماینده مجلس:

معیار ابقا و تغییر مدیران باید شایستگی باشد

1401/01/31 - 13:28 - کد خبر: 61699 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: معیار اصلی و مهم در ابقا و یا تغییر مدیران استانی باید شایستگی و توانمندی مدیریتی آنها باشد.

به گزارش نصر، محمدحسین فرهنگی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه برای هر گونه تغییر مدیران باید تسریع شود، افزود: به رغم اینکه حدود یکسال از انتخابات ریاست جمهوری و تغییر دولت در کشور سپری شده است، در بسیاری از مسئولیت‌ها، مدیران دولت سابق حاکم هستند که این رویه برای اداره هماهنگ دستگاه های اجرایی چندان مطلوب نیست.
وی اظهار داشت: در این زمینه از وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری انتظار بیشتری می رود تا در تغییر مدیران استانی غفلت نکنند که متاسفانه اراده‌ای وجود دارد که از تعلل‌ها و تصمیمات نادرست حمایت می‌ شود.
فرهنگی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش در مورد تغییر مدیرکل آذربایجان شرقی با توجه به نظر صریح استاندار، تعلل می‌کند که جای تامل دارد.
وی تسریع در تعیین تکلیف مدیران دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی اعم از ابقا یا تغییر را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: البته در این زمینه تنها ملاک و معیار آنان باید شایستگی و توانمندی باشد، اما برخی از معاونان استانداری به این مهم توجه چندانی ندارند که این امر به مدیریت کلان استان صدمه خواهد زد.
فرهنگی گفت: اینکه برای اولین بار در تاریخ و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حال حاضر بیشتر مدیران و مسئولان آذربایجان شرقی بومی بوده و تعصب استانی مناسب دارند، خرسندیم.
وی با اشاره به ظرفیت ها و چالش های مختلف و متنوع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آذربایجان شرقی، استقلال صنایع مس آذربایجان و همچنین رفع مشکلات دو تیم قدیمی فوتبال آذربایجان تراکتور و ماشین سازی را جزو مطالبات به حق مردم و مسئولان استانی از دولت بیان کرد.
انتهای پیام/
معیار ابقا و تغییر مدیران باید شایستگی باشد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار