خبر/

ارتش برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تبریز آمادگی دارد

1401/01/30 - 10:50 - کد خبر: 61622 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: این مجموعه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تبریز آمادگی کامل دارد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ امیرحسین شفیعی روز سه شنبه در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و به خصوص مدافعین سلامت، از تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان آذربایجان شرقی قدردانی کرد و افزود: برای این شهدای راه سلامت و تندرستی ملت آرزوی علو درجات داشته و بدون تردید آحاد ملت قدردان زحمات بخش سلامت هستند.
وی اظهار داشت: قبل از دوران کرونایی تصور می کردیم که فقط نیروهای مسلح به عنوان سربازان عرصه رزم در مقابل دشمن ایستادگی می کنند و در مقابل توپ و تانک می جنگیم‌ و در این راه عده ای از همرزمان به شهادت رسیده و یا جانباز می شوند، اما با شیوع بیماری منحوس کرونا شاهد مجاهدت و حماسه آفرینی کادر بهداشت و درمان هستیم.
امیر شفیعی ادامه داد: در دورانی که والدین به خاطر بیماری کرونا نمی توانستند کنار فرزندان خود باشند و حتی در کنار یک سفره حاضر شوند، اما کادر درمان با عنوان سربازان مدافع سلامت، بیماران کرونایی را با آغوش باز پذیرا می شدند و در مراکز بهداشتی و درمانی به آنان خدمات درمانی ارائه کرده و حتی امدادرسانی هم می کردند.
وی با تاکید بر اینکه ارتشیان خود را متعلق به مردم و بخش سلامت می دانند، یاداور شد: نیروهای مسلح از مدافعان سلامت به عنوان اسطوره های عشق، حماسه و ایثار، الگو می گیرند.
امیر شفیعی از آمادگی کامل قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان جهت هر نوع همکاری بهداشتی و درمانی و امنیتی با دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز خبر داد و گفت: شما سربازان عرصه بهداشت و درمان در ارائه خدمات درمانی به مردم فهیم ایران اسلامی و ما سربازان ارتش در عرصه ایجاد فضای امنیتی تلاش می کنیم تا بتوانیم قدرت عملیاتی دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز را افزایش دهیم.
به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این دیدار ضمن تبریک روز ارتش به سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از ارتشیان به عنوان آفرینندگان امنیت کشور یاد کرد و گفت: به نمایندگی از کادر مدافعین سلامت، از مدافعین امنیت و تمامیت کشور به خاطر خدمات ارزنده ارتش تشکر می کنم.
بهمن تقی پور افزود: ما باید همیشه یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و امیدوار باشیم که خداوند متعال ما را از توفیقات این شهدای والامقام بی نصیب نکند.
انتهای پیام/
ارتش برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تبریز آمادگی دارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار