حامد فقرایی:

الان وقت ورود به بازار نیست

1401/01/29 - 22:22 - کد خبر: 61604 نسخه چاپی

نصر: حامد فقرایی، کارشناس بازار سرمایه گفت: مقطع کنونی، مقطع ورود به بازار نیست و در کلیت بازار، نگهداری سهام گزینه مناسبی است.

به گزارش نصر، حامد فقرایی درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: طبیعی است که چه قبل از رسیدن به مقاومت و چه پس از شکسته شدن مقاومت عرضه‌ها بیشتر شود. برخی از معامله گران، شکست مقاومت را قبول ندارند و صرفاً آن را به‌عنوان یک نفوذ می‌دانند.
وی افزود: ممکن است روند شاخص در ابتدا منفی باشد، اما در صورتی که حجم معاملات افزایش یافته و شاخص کل هم روند رو به بالایی به خود بگیرد، می‌توان به شکسته شدن مقاومت امیدوار بود.
این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اهمیت معاملات فردا بورس، خاطرنشان کرد: در صورتی که فردا بازار شروع سبزی داشته باشد و سپس به سمت منفی برود و یا از ابتدا تا انتها سرخ‌پوش باشد، بازار می‌تواند وارد فاز اصلاحی شود.
حامد فقرایی ادامه داد: انتظار می‌رود هر چقدر که به سمت فصل مجامع می‌رویم، از سرعت رشد شاخص کل کاسته شود. در مقطع کنونی، قیمت سهام مختلف به مقدار واقعی خود رسیده‌اند و سهام زیر قیمت وجود ندارد و شاید تنها 10 الی 15 درصد بازار جای رشد داشته باشند.
وی در پایان گفت: مقطع کنونی، مقطع ورود به بازار نیست و در کلیت بازار، نگهداری سهام گزینه مناسبی است. در شرایط فعلی، شاخص کل نهایتاً می‌تواند تا یک میلیون و 700 هزار واحد رشد کند.
انتهای پیام/
 الان وقت ورود به بازار نیست آژانس خبری تحلیلی شهر بورس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار