سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی؛

نواقص اماکن ورزشی آذربایجان‌شرقی برای بهره‌مندی بهتر ورزشکاران رفع می‌شود

1401/01/29 - 11:52 - کد خبر: 61570 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بر رفع نواقص اماکن ورزشی جهت بهره‌مندی بهتر ورزشکاران و علاقه‌مندان تاکید کرد.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد روز دوشنبه در گفت و گویی به بازدیدش از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز و دفتر فنی و مهندسی این اداره کل اشاره و اظهار کرد: سه بازی تیم تراکتور بعد از ماه مبارک رمضان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد و لازم است تا اقداماتی برای بازسازی و بهبود وضعیت این ورزشگاه انجام گیرد.
وی اضافه کرد: لازم است سکوی نیمکت ذخیره‌ها در این ورزشگاه ساماندهی و به فضاسازی فرهنگی اولویت داده شود تا تماشاگران و هواداران در فضایی ورزشی و راحت از تیم شان حمایت کنند.
وی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت های این اداره کل در بهبود اماکن ورزشی تاکید کرد و گفت: در این راستای برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد تا زیرساخت های ورزش استان توسعه یابد و ورزشکاران مشکلی از این بابت نداشته باشند.
ستوده نژاد همچنین بر همدلی و همکاری در ورزش استان جهت پیشبرد اهداف ورزشی تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی های ورزش استان باید در راستای توسعه هم در بعد همگانی و هم بعد قهرمانی باشد و سطح ورزش شهرستان ها نیز ارتقا یابد.
انتهای پیام/
 نواقص اماکن ورزشی آذربایجان‌شرقی برای بهره‌مندی بهتر ورزشکاران رفع می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار