گزارش نصر از دستور جلسه پنجم شورای شهر/

مدیران و اعضای شورا از جیب خودشان به گلریزان کمک کنند 

1401/01/28 - 12:13 - کد خبر: 61500 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: اگر می‌خواهیم کمک کنیم بیاید اعضای شورا هر کداممان مبلغی را در نظر بگیریم و علاوه بر اعضای شورا مدیران شهرداری نیز در این موضوع دخیل باشند.

به گزارش نصر، دستور جلسه پنجم شصت و هفتمین جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز در رابطه با بررسی لایحه شهرداری تبریز در خصوص اعمال مساعدت به یکی از کارکنان تامین نیرو شاغل در شهرداری بدلیل ابتلای فرزند ایشان به بیماری بدخیم بود که 50 میلیون تومان کمک نقدی به همکار تامین نیرو شاغل در شهرداری بدلیل ابتلای فرزند ایشان به بیماری بدخیم، با رای اکثریت اعضا تصویب شد.
در ادامه "رسول برگی" رییس شورای شهر تبریز با اشاره به جشن گلریزان (آزاد سازی زندانیان) از کمک 200 میلیونی شهرداری خبر داد و گفت: در صورت موافقت اعضای شورای شهر 200 میلیون برای جشن گلریزان در نظر گرفته شود. 
سپس با رای اعضا طرح دو فوریتی 200 میلیون تومان به آزادسازی زندانیان جرایم غیر نقدی تصویب شد. 
در ادامه "روح اله رشیدی" عضو شورای شهر تبریز گفت: با این کار مخالفم، اگر می‌خواهیم کمک کنیم بیاید اعضای شورا هر کداممان مبلغی را در نظر بگیریم و علاوه بر اعضای شورا مدیران شهرداری نیز در این موضوع دخیل باشند.
وی ادامه داد: شخصا از هزینه کرد شهرداری بعنوان بیت المال برای کار های خیر و هبه مخالفم، بهتر است این کار را از جیب خودمان انجام دهیم.
سپس "رسول برگی" رییس شورای شهر تبریز گفت: این کار را کرده ایم و برخی از اعضا مبلغی را برای این کار پرداخت کرده اند. 
انتهای پیام/
مدیران و اعضای شورا از جیب خودشان به گلریزان کمک کنند  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار