رئیس شورای کلانشهر تبریز افشا کرد: 

اقدامات غیرقانونی متروی تبریز / دوران شهردار اسبق تبریز گوشت قربانی شد

1401/01/28 - 12:08 - کد خبر: 61499 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: مترویی که به عشق "حسن روحانی" افتتاح کردیم 6 روز بعدش آن اتفاق و سانحه در قطار شهری رخ داد. 

به گزارش نصر، صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز حجت الاسلام "رسول برگی" در واکنش به تذکر "روح الله دهقان نژاد" درباره اقدام غیرقانونی سازمان قطار شهری گفت: مسائلی در قطار شهری رخ می‌دهد که قابل تامل است. 
وی ادامه داد: سیگنالینگ ایستگاه منصور تا سه‌ راهی بهشتی خاموش است! سيستم ATP خاموش بوده و کل مسیر را در اکثر مسیر ها دستی می‌رویم. 
برگی گفت: 14 ماه کمیته امنیت مترو را در دولت قبلی خودسر تعطیل کرده اند، مترویی که به عشق "حسن روحانی" افتتاح کردیم 6 روز بعدش آن اتفاق و سانحه در قطار شهری رخ داد.
وی اظهار داشت: 650 میلیارد تومان از اوراق پول آمده است که به بهانه سود آن را به بانک شهر سپردیم و با این تدبیر بی مورد این مبلغ به یک سوم ارزش تبدیل شده است! 
رییس شورای شهر اظهار کرد: بهترین نقاط شهر بصورت رایگان به بانک شهر از سوی شهرداری واگذار شده است، در حالیکه اگر این نقاط را به سایر بانک ها می‌دادیم هزینه های زیادی برای شهرداری می گرفتیم، باید توضیح دهند که این قرارداد ها چگونه بسته شده است؟ 
وی افزود: چه بی تدبیری هایی در دوره های گذشته شد تا کارخانه قطار سازی به ابهر برود؟ در دوره گذشته به بهانه وجود ویروس کرونا 180 دستگاه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی را از دست داده‌ایم، چرا به زمان بعد از کرونا فکری نکردیم؟ 
وی خاطرنشان کرد: در زمان مجموعه شهردار اسبق، شهرداری را گوشت قربانی کرده و هر تکه اش را به جایی بخشیده اند.
انتهای پیام/
اقدامات غیرقانونی متروی تبریز / دوران شهردار اسبق تبریز گوشت قربانی شد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 3 نظر

  کریم   2 سالها پیش  

همین دیروز 650 میلیون به راهیان نور بخشیدن آقایون

  Expert man   2 سالها پیش  

وقتی که چهار شهر تبریز ، مشهد ، اصفهان و شیراز همزمان پروژه را شروع میکنند ولی متاسفانه شهر اولین ها این بار شهر اخرین ها شده و هنوز هم تمام نشده است و همانطور که در گزارش امده تجهیزات بعد از گذشت سالیان هنوز نصب نشده است که این خود نشان از استخدام و انتصاب هایی است که باید بررسی شود .

  مهدی   2 سالها پیش  

سیگنالینگ منصور تاسه راهی بهشتی کجاست
پژوهشیار