خبر/

پارکت امیران؛ نخستین تولیدکننده پارکت شیاردار و با ضخامت 12 میل در ایران

1401/01/28 - 14:20 - کد خبر: 61497 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل گروه صنعتی مصیبی گفت: پارکت امیران به عنوان یکی از پیشتازان عرصه تولید پارکت لمینت در کشور، نخستین تولیدکننده پارکت شیاردار و با ضخامت 12 میل در ایران است.

به گزارش نصر، "جواد مصیبی" در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: گروه صنعتی مصیبی متشکل از چهار شرکت امیران تجارت سهند (تولیدکننده پارکت لمینت)، امیران ملامینه (تولیدکننده انواع درب ضدسرقت)، امیران سلولز (خدمات آغشته سازی کاغذهای دکوراتیو) و امیران کارتن (تولید انواع کارتن) از سال 90 تاسیس یافته و ابتدا به بحث واردات و فروش پارکت مشغول بوده اما از سال 94 به صورت رسمی خط تولید داخلی پارکت را با برند امیران راه اندازی کرده و عمدتا به تولید پارکت مشغول است.
وی با اشاره به فراهم سازی امکانات پیشرفته خط تولید پارکت لمینت در این مجموعه، افزود: بزرگترین تولیدکننده پارکت از نظر تعداد و امکانات هستیم و سالانه پنج میلیون مترمکعب پارکت تولید می‌کنیم و ظرفیت تولید پنج میلیون مترمکعب پارکت بیشتر را نیز داریم.
وی ادامه داد: برند امیران با تولید پارکت‌های سری‌ مختلف سالویا، آلیسا، ماری گلد، پارکت‌های جناغی و پارکت‌هایی با ضخامت 12 میل و شیاردار برای نخستین بار در سطح کشور توانسته از خروج ارز از کشور جلوگیری کند. 


 
مصیبی با بیان این‌که شعار این مجموعه «پارکت امیران؛ مکمل زیبایی» است، اظهار کرد: جزو نخستین تولیدکنندگان پارکت در ایران هستیم و همواره سعی کردیم تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و مواد مرغوب و کنترل کیفی منظم تهیه کنیم تا مشتریان، احساس رضایت خاطر و اطمینان را لمس کنند.  
وی در خصوص تولیدات پارکت امیران، اظهار کرد: سه نوع پارکت مصارف خانگی با گارانتی پنج ساله، پارکت برای مراکز کم تردد با سقف سایش AC3 با گارانتی 10 ساله و پارکت برای مراکز پرتردد با سقف سایش AC4 با گارانتی 12 ساله در برند امیران به فروش می‌رسد. 
وی با اشاره به ویژگی آنتی باکتریال (جلوگیری از جمع شدن حشرات) بودن پارکت‌های این مجموعه اشاره کرد و گفت: هیچ پارکتی را در دنیا نمی‌توان یافت که ضدآب باشد اما پارکت امیران این قابلیت را دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه نفوذ آب به پارکت اقدام به تعمیر و تعویض کند.
وی در خصوص شرایط فروش این مجموعه، تشریح کرد: پارکت‌های تولیدی از چندین گروه تشکیل یافته و برای پوشش تمامی مصرف کنندگان از پارکت‌های اکونومیک و متناسب برای مصارف خانگی گرفته تا پارکت‌های گرانقیمت را عرضه می‌کنیم تا قشر متوسط رو به پایین جامعه نیز بتوانند از پارکت‌های ما تهیه کنند؛ هم‌چنین جهت بهبود شرایط خریداران، طی قراردادی با بانک سپه، کارتی با نام بهین کارت با سقف اعتبار 50 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و کارمزد 18 درصد جهت خرید پارکت به مشتریان ما ارائه می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی مصیبی گفت: قرارداد دیگری نیز با بانک ملت منعقد خواهیم کرد تا از طریق شاپ کارت این بانک، مشتریان بتوانند تا سقف 100 میلیون تومان با اقساط 60 ماهه برای خرید پارکت اقدام کنند.
وی اظهار کرد: طرحی برای فروش شش ماهه پارکت به کارکنان ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و ... داریم و هر ساله با راه اندازی جشنواره‌هایی، پارکت‌های کم فروش را با تخفیف شش درصدی در معرض فروش قرار می‌دهیم.
مصیبی گفت: شرکت‌های بسیاری در سطح کشور هستند که پارکت‌هایی با قیمت‌های پایین تر عرضه می‌کنند اما باید دانست که این نوع محصولات از نوع درجه دوم بوده و نباید فریب تبلیغات را خورد. استفاده از پارکت به یک خدمات پس از فروش قوی نیاز دارد و مشتریان دلگرم خدمات پس از فروش شرکت‌ها هستند. می‌توان به جرئت گفت که تجربه ما طی چندین سال گذشته در زمینه تولید پارکت ثابت کرده که مردم همواره با دلگرمی و با تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش از ما خریداری می‌کنند.
وی در ادامه اظهار کرد: در مجموعه تولید پارکت امیران در سطح کشور برای 250 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده و با ارتقای طرح توسعه  تا سال 1402 این تعداد به 400 الی 450 نفر خواهد رسید و زنجیره خودکفایی از چوب تا پارکت را تکمیل خواهیم کرد. 
وی  با اشاره به وجود 25 خانه امیران (نمایندگی فروش پارکت امیران) در سطح کشور، اظهار کرد: شش خانه امیران در تبریز و یک خانه امیران در مراغه وجود دارد و قرار است تا با ارتقای طرح توسعه مجموع تعداد خانه‌های امیران در کشور به 100 الی 120 واحد برسد.  
مصیبی در خصوص صادرات این مجموعه نیز اظهار کرد: قبلا صادراتی به چند کشور داشتیم و اکنون با ارتقای طرح توسعه که منجر به کاهش قیمت تمام شده خواهد شد، بخش صادرات را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد. 
وی در خصوص اهمیت استفاده از پارکت در منازل نیز اظهار کرد: پارکت جزو محصولات پوشش دهنده کف منازل است. پیش از این مردم از موکت و سرامیک برای پوشش کف منزل استفاده می‌کردند که سرامیک به دلیل داشتن طبع سرد و سنگین کردن وزن ساختمان دیگر توصیه نمی‌شود و به جای آن، پارکت با طبع گرم، بهداشتی بودن و سبک بودن به مشتریان پیشنهاد می‌شود. نصب سرامیک در منزل ممکن است زمان زیادی طول بکشد اما نصب پارکت برای یک محیطی با مساحت 100 مترمربع تنها پنج ساعت زمان می‌برد.
وی در خاتمه با اشاره به برگزاری همایش نصابان پارکت توسط این مجموعه در 29 اردبیهشت ماه، اظهار کرد: تمامی تولیدکنندگان و فروشندگان پارکت در کل کشور مشکل نصب پارکت دارند. ما برای برطرف کردن این موضوع، تعداد 400 نصاب را در سطح شناسایی کرده و آموزش‌های لازم را ارائه خواهیم داد و به صورت رسمی خدمات پس از فروش را از طریق این نصابان ماهر ادامه می‌دهیم.
انتهای پیام/
پارکت امیران؛ نخستین تولیدکننده پارکت شیاردار و با ضخامت 12 میل در ایران سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار