به همت شهرداری منطقه سه تبریز صورت گرفت:

خلاقیت در رنگ آمیزی جداول در تبریز

1401/01/28 - 09:09 - کد خبر: 61468 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز گفت: عملیات رنگ آمیزی جداول محوطه ساختمان مرکزی شهرداری تبریز توسط اکیپ های معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه سه انجام‌ شد.

به گزارش نصر، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر گفت: عملیات رنگ آمیزی جداول سطح منطقه در راستای زیباسازی و همچنین حفظ سیمای شهری ازسوی اکیپ های معاونت خدمات شهری و اجرایی انجام شده که در تداوم این عملیات ، جداول محوطه ساختمان مرکزی شهرداری تبریز رنگ آمیزی شد.
وحید کیا افزود: در اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول، توجه به کیفیت و عمر و ماندگاری مواد استفاده شده مورد توجه قرار گرفته شده است.
 
 
وی ادامه داد: مهمترین تمایز در رنگ امیزی جداول محوطه ساختمان مرکزی شهرداری تبریز ، تغییر شکل رنگ آمیزی از سنتی به روش تنالیته می باشد.
 
شهردار منطقه ۳ در تشریح این روش گفت: قبلا رنگ آمیزی جداول به شکل سنتی انجام می گرفت که از رنگ های متفاوت استفاده می شد، اما در رنگ آمیزی به شیوه تونالیته از رنگ های مکمل استفاده شده و‌ در رنگ آمیزی جداول چرخه رنگ ها از تیره به روشن ادامه پیدا می کند.
 
 
وحید کیا افزود: رنگ مایه یا همان تنالیته در ارتباط با محیط از اهمیت زیادی برخوردار است و در نتیجه توی بوجود آوردن کنتراست هم نقش مهم تری نسبت به رنگ های غیر مکمل پیدا می کند.
انتهای پیام/
خلاقیت در رنگ آمیزی جداول در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار