بعد از سه سال؛

رژه روز ارتش به صورت خودرویی در ارومیه برگزار می‌شود

1401/01/27 - 12:12 - کد خبر: 61435 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: بعد از سه سال رژه روز ارتش به صورت خودرویی آن هم در مرکز استان، ارومیه برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ علی حاجیلو روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این رژه دستاوردهای خودرویی و نظامی و امکانات و تجهیزات به روز ارتشیان به نمایش عموم مردم گذاشته می‌شود و به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی رژه یگان‌های پیاده را نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: مراسم رژه خودرویی ارتش از ساعت ۸.۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین در خیابان ورزش ارومیه برگزار می‌شود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش از مردم و مسوولان دعوت کرد تا در این مراسم حضور یابند زیرا این روز نشان از همبستگی ارتش و مردم است.
امیر حاجیلو با اشاره به دیگر برنامه‌های روز ارتش، گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی از دیگر برنامه‌های این روز است.
وی اضافه کرد: با هوشیاری امام راحل و نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند و ارتشیان نیز در راه دفاع از انقلاب اسلامی و کشور شهدای بسیاری را فدا کردند و جانانه پای کار آمده است.
وی ادامه داد: تلاش دشمنان امروز این است که ما نتوانیم تسلیحات پیشرفته جنگی را صادر کنیم و این امر در حال حاضر افتخار بزرگی برای رزمندگان است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با اشاره به ساخت منازل سازمانی برای نیروی خود، گفت: طی چند سال گذشته پنج هزار واحد منزل مسکونی ساخته‌ شده تا امکانات رفاهی آنان فراهم باشد.
امیر حاجیلو با اشاره به وضعیت تعیین، تکلیف اراضی پادگان لشکر ۶۴ ارومیه، ادامه داد: توافق خوبی با مسکن و شهرسازی صورت گرفته تا مشکلات این طرح حل و فصل شود.
به گزارش ایرنا، ۲۹ فروردین سالروز فرمان تاریخی امام راحل در خصوص تثبیت جایگاه ارتش در نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز ارتش در تقویم جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام/
رژه روز ارتش به صورت خودرویی در ارومیه برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار