مدیرعامل شرکت گاز استان:

گازرسانی به شهرک صنعتی بعثت آذربایجان‌شرقی در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

1401/01/27 - 09:34 - کد خبر: 61410 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: گازرسانی به شهرک صنعتی بعثت، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همزمان با هفته‌ی دولت امسال در شهریور ماه بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش نصر، نادر کمالی در بازدید از احداث ایستگاه تقلیل فشار ۱۰۰ هزار مترمکعبی شهرک صنعتی بعثت، روند اجرای این طرح را مطلوب ارزیابی کرد.
وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به این شهرک صنعتی با شتاب مطلوبی در حال اجرا است و با تداوم این روند اجرایی تا هفته دولت امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت گازرسانی به بخش‌های صنعتی، افزود: انتقال گاز به زیرساخت‌های صنعتی و توزیع انرژی ارزان و پاک، زمینه‌ساز حمایت از تولید و توسعه‌ی گازرسانی در استان خواهد بود.
کمالی اظهار کرد: با اجرای این طرح علاوه بر بهره‌مندی ۳۵۰ واحد صنعتی عمده از گاز طبیعی، زیرساخت‌های لازم برای تامین گاز بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی در طرح توسعه‌ی آینده شهرک صنعتی بعثت نیز فراهم می‌شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: این طرح علاوه بر تامین جریان گاز متقاضیان واحدهای صنعتی شهرک بعثت، زمینه‌ی تقویت و استمرار جریان گاز شهرک‌های صنعتی سرمایه گذاری خارجی، محور صنعتی تبریز-صوفیان و صنایع عمده همجوار را فراهم کرده و از افت فشار یا قطع احتمالی گاز در فصول سرد جلوگیری می‌کند.
انتهای پیام/
 گازرسانی به شهرک صنعتی بعثت آذربایجان‌شرقی در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار