رئیس سازمان صمت استان؛

تشکیل مس آذربایجان مطالبه عمومی مردم آذربایجان شرقی است

1401/01/25 - 19:42 - کد خبر: 61381 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر ضرورت انتقال حساب‌های بانکی مس سونگون به این استان، گفت: تشکیل مس آذربایجان مطالبه عمومی مردم استان است.

به گزارش نصر، صابر پرنیان روز پنجشنبه در شهرستان ورزقان با اشاره به ظرفیت های مختلف شهرستان به ویژه بخش معدن، اظهار کرد: در کنار توجه ویژه به رعایت مسایل زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی و با توجه به وجود ذخایر معدنی غنی در ورزقان، بسترهای لازم برای توسعه صنایع معدنی در منطقه فراهم است.
وی با تاکید بر اهمیت تشکیل شرکت مستقل مس آذربایجان، افزود: پیگیری تحقق گردش مالی معدن در استان بسیار حائز اهمیت بوده و در توسعه اقتصادی استان و تاثیر گذار است.
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، با بیان اینکه باید با نگرشی جدید برای رفع محرومیت در منطقه تلاش کنیم، اظهار کرد : درکارگروه معدن شهرستان ورزقان با حضور دستگاه های مسئول چالش ها و مسائل این بخش مورد بررسی کارشناسی و تخصصی قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: با ظرفیت های موجود در منطقه در مسیر ایجاد تحول پایدار خواهیم بود و تکمیل طرح های صنعتی نیمه تمام، ایجاد شهرک تخصصی پایین دستی صنایع مس و ساماندهی حقوق دولتی از مهمترین برنامه های اولویت دار صمت استان در شهرستان ورزقان است.
انتهای پیام/
تشکیل مس آذربایجان مطالبه عمومی مردم آذربایجان شرقی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار