فرماندار تبریز؛

وضعیت آشفته و ویران محوطه مقبره الشعرا زیبنده تبریز نیست

1401/01/25 - 15:07 - کد خبر: 61373 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز با انتقاد از طولانی شدن عملیات اجرائی پروژه مقبره الشعرا، گفت: چندین سال است پیرامون مقبره الشعرا و بنای اصلی با ورق‌های شیروانی حصارکشی شده و منظر بدی را از خود برای شهروندان، اهالی منطقه، میهمانان و مسافران بجای گذاشته است.

به گزارش نصر، جلسه بررسی مشکلات مقبره الشعرا با حضور جعفری‌آذر فرماندار تبریز، شهردار تبریز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و معاون دادستان تبریز، روز چهارشنبه ۲۴ فروردین و به دعوت فرماندار تبریز در محل مقبره الشعرا برگزار شد.
فرماندار تبریز در این جلسه با انتقاد از طولانی شدن عملیات اجرائی پروژه مقبره الشعرا، گفت: چندین سال است پیرامون مقبره الشعرا و بنای اصلی با ورق‌های شیروانی حصارکشی شده و منظر بدی را از خود برای شهروندان، اهالی منطقه، میهمانان و مسافران بجای گذاشته است.
وی افزود: این وضعیت آشفته، ویران و رها شده زیبنده تبریز نیست و دستگاه‌های مرتبط باید با اقدام جهادی مشکلات محوطه را در ضلع شمالی و جنوبی با فوریت رفع نموده و محیط را بشکل زیبا آماده پذیرایی از میهمانان تابستانی کنند.
جعفری‌آذر با انتقاد از طراحی سازه چند صد میلیارد تومانی در زیرزمین ضلع شمالی که ضرورت و کاربری آن چندان معلوم نیست و بیشتر شبیه سردخانه می‌باشد، خاطرنشان کرد مقبره الشعرا یکی از قطب‌های گردشگری آذربایجان و همچنین محل تفریح همشهریان و اهالی منطقه می‌باشد و شهرداری تبریز تا آخر خردادماه امسال نسبت به یکسان سازی محوطه، پوشش سازه‌ها و گودال‌ها، گل‌کاری محوطه، ایمن سازی سازه‌ها و تملک مغازه‌های واقع در اول تکیه حیدر برای تسهیل عبور و مرور بطرف مقبره الشعرا اقدام نماید.
همچنین در ادامه این جلسه، اعضای حاضر از پروژه‌های پیرامون مقبره الشعرا و  محله حیدر تکیه‌سی نیز بازدید کردند.
انتهای پیام/
وضعیت آشفته و ویران محوطه مقبره الشعرا زیبنده تبریز نیست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار