مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی خبر داد:

برگزاری نماز جماعت صبح در ۷۰ مسجد تبریز

1401/01/25 - 13:40 - کد خبر: 61361 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از برگزاری نماز جماعت صبح در ۷۰ مسجد تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تبریز ۱۰۰۰ مسجد وجود دارد که حدود ۷۰۰ مسجد آن فعال است و نماز جماعت برگزار می‌کنند که در سطح تبریز ۷۰ نماز جماعت صبح برگزار می‌شود.
وی افزود: هیچ منعی برای پخش اذان از مساجد تبریز وجود ندارد و تمامی مساجد در هر سه وعده باید اذان پخش کنند که این اتفاق نیز رخ می‌دهد.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به مساجدی که اذان پخش نمی‌کنند، گفت: این به معنای پخش نشدن اذان در همه مساجد نیست؛ برخی از این مساجد به دلیل تغییر امام جماعت یا مسئول پایگاه بسیج و ... ممکن است مدتی در اجرای برنامه‌ها دچار اخلال شوند که این قضیه به مرور برطرف می‌شود. 
وی یادآور شد: اداره کل اوقاف استان در سال‌های گذشته با اختصاص بودجه‌ای، دستگاه پخش اذان برای مساجد تهیه کرده است که به صورت خودکار و برنامه‌ریزی شده اذان را پخش می‌کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر اعتراض و شکایتی نسبت به مساجد تبریز وجود دارد، مردم می‌توانند به دفتر امور مساجد اداره‌کل اوقاف مراجعه کنند که مسئول رسیدگی به امور هیأت امنای مساجد است.
انتهای پیام/
برگزاری نماز جماعت صبح در ۷۰ مسجد تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار