جنگ دارا و ندار در مصاف کرمان و تبریز

1401/01/25 - 09:15 - کد خبر: 61329 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: مسئولی در باشگاه نداریم که وضعیت بازیکنان محروم را به ما اطلاع دهد.

به گزارش نصر، مهدی حاتمی، مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص تساوی تیم مقابل مس شهربابک از هفته بیست‌وپنجم لیگ آزادگان، اظهار داشت: به‌خوبی مطلع بودیم که بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم، چون تیم حریف از همه لحاظ وضعیت بهتری نسبت به تیم ما داشت.
مهدی حاتمی ادامه داد: ما در بازی هفته بیست‌وچهارم مقابل استقلال خوزستان حضور نداشتیم و این موضوع تاثیر منفی بر روان بازیکنان و اعضای تیم گذاشته بود. اما در چند روز گذشته به لطف حمایت‌های مالی “امیر شتربانی” حامی مالی تیم، تمرینات نسبتا بهتری برگزار کردیم و در این دیدار نیز بازی بهتری ارائه دادیم.
وی‌ گفت: دیدار ما مقابل مس شهربابک، جنگ دارا و ندار بود. همه به‌خوبی مطلع هستند تمامی تیم‌های ورزشی صنعت مس وضعیت فوق‌العاده‌ای دارند و مس شهربابک هم از این قاعده مستثنی نیست. اما ما جزو معدود تیم‌هایی هستیم که با کمترین بضاعت به جنگ این تیم رفتیم و اگر اشتباه فردی یک یا ۲ بازیکن جوان تیم نبود، ۳ امتیاز این دیدار را کسب می‌کردیم.
مربی ماشین‌سازی با انتقاد از عملکرد مسئولان باشگاه، مطرح کرد: متاسفانه شب قبل بازی توسط نماینده سازمان لیگ به ما گفته شد که ۲ بازیکن اصلی تیم را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداریم. ما یک مدیر یا مسئولی در باشگاه نداریم تا وضعیت تیم را به ما اطلاع دهد و باتوجه به‌دلیل عدم حضور مقابل استقلال خوزستان، سیدمحمد ابوترابی و آرمان رحمانی را در این دیدار محروم بودند.
حاتمی افزود: از اول فصل تابدین لحظه که حدودا ۷ ماه سپری شده است، ما یک ریال دریافتی نداشتیم  و مدیرعامل باشگاه که ظاهرا دیگر در باشگاه حضور ندارد، پیش از عید در تمرین تیم حضور یافت و وعده داد تا عید یا هفته اول عید نوروز حدود ۴۰ الی ۵۰ درصد مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود که در نهایت همانند مدیران گذشته ثابت شد که در حد وعده و وعید می‌باشد.
وی در پایان صحبت‌هایش‌ خاطرنشان کرد: من پیشکسوت همین تیم و باشگاه هستم. برای همه ما اهلیت برخی از افراد به‌ خوبی مشخص شده است و امیدوارم مسئولان ارشد استانی فکری به‌حال این تیم داشته باشند تا وضعیت از این بدتر نشود.
انتهای پیام/
جنگ دارا و ندار در مصاف کرمان و تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار