رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی؛

مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز رفع شد

1401/01/24 - 21:48 - کد خبر: 61325 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به برخی مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز طی سال‌های گذشته، اضافه کرد: به منظور پیشگیری از تعطیل شدن تولید و مواجه شدن اشتغال با مشکل با ورود دادگستری و همکاری اداره کل محیط زیست استان، برنامه‌های عملی و راهبردی ارائه شده و مشکلات موجود رفع شد.

به گزارش نصر، موسی خلیل الهی در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، در رابطه با بررسی مشکلات شرکت پتروشیمی تبریز، اظهار کرد: یکی از رویکردهای دادگستری استان و برنامه‌های محوری قوه قضائیه کمک به دولت در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: پتروشیمی تبریز یکی از واحدهای موفق و ارز آور استان بوده و نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال ایفا می‌کنند و این موضوع قابل قدردانی است.
وی با بیان این‌که تولید و اشتغال اهمیت بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: تعطیل کردن یک واحد تولیدی راه حل و چاره کار نیست و باید با ارائه برنامه‌ای دقیق ضمن پیشگیری از تعطیل شدن واحد تولیدی و اشتغال مشکلات را رفع کرد.
وی در ادامه با اشاره به موضوع خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی، گفت: فلسفه ایجاد شهرک‌های صنعتی ارائه زمین مناسب با زیر ساخت‌های کامل به تولید کننده واقعی است.
خلیل الهی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد به دنبال سوء استفاده از مسائل بوده و با ورود به شهرک‌های صنعتی اقدام به خرید زمین می‌کنند اما نه با هدف ایجاد واحد تولید و اشتغال زایی بلکه به دنبال گذشت مرور زمان و انتقال به غیر هستند و این موضوع غیرقابل قبول است.
انتهای پیام/
مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز رفع شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار