خبر/

دستور شهردار تبریز برای تسریع در اجرای تقاطع ارتش

1401/01/24 - 17:02 - کد خبر: 61318 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز به همراه جانشین معاونت فنی و عمرانی و مدیرعامل سازمان عمران با حضور در محل پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش، دستورات لازم برای تسریع در روند اجرای این پروژه را صادر کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش، اظهار کرد: متاسفانه طولانی شدن زمان اجرای این پروژه و عدم تحقق وعده‌های پیمانکار باعث ایجاد ترافیک در این منطقه و به تبع آن، تکدر خاطر شهروندان عزیز شهرمان شده است.
وی ادامه داد: ضرورت دارد که سازمان عمران شهرداری تبریز و هم‌چنین پیمانکار پروژه برنامه زمانبندی دقیقی از اجرای پروژه ارائه دهند تا بتوانیم در مدت زمانی کوتاه، آن را به اتمام برسانیم.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، یادآور شد: پروژه‌های تقاطع شهید فروزنده و هم‌چنین رسالت-دیزل آباد نیز با تاخیر غیرقابل قبولی همراه هستند که باید تدابیری جدی برای رفع مشکلات پروژه‌ها اندیشیده شود.

آغاز اصلاح معایب آسفالت سطح شهر تبریز
سرپرست جانشین معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز عملیات طرح ضربتی نگهداشت شهری با محوریت اصلاح معایب آسفالت در شهر خبر داد.
سامان احمدزاده با اشاره به دستور و تاکید شهردار تبریز مبنی بر اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهر تبریز، گفت: باید طبق برنامه ریزی انجام گرفته هرچه سریعتر نسبت به اجرای عملیات این طرح با محوریت اصلاح معایب آسفالت در سطح شهر اقدام کنیم.
وی افزود: با تلاش و فعالیت مضاعف باید بتوانیم کیفیت معابر را با آسفالت ریزی‌های مناسب بالا ببریم و این امر زمانی محقق می‌شود که برنامه ریزی دقیق و تصمیم گیری‌های کارآمد در زمینه اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهری با همت مضاعف انجام گیرد تا در این زمینه به نوعی انقلابی در اصلاح معایب آسفالت معابر شهر تبریز محسوب شود.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح که با مشارکت اکیپ‌های آسفالت معاونت خدمات شهری و اکیپ‌های آسفالت معاونت عمرانی انجام خواهد شد، نظارت صحیح و مستمر جزو وظایف اصلی ناظران عمرانی خواهد بود و هم‌چنین تعیین محل‌هایی که در اولویت جهت لکه گیری و رفع ایرادات آسفالت است، توسط معاونت‌های عمرانی مناطق شهرداری تعیین خواهد شد.
احمدزاده ادامه داد: جهت اجرای بدون وقفه پروژه‌های آسفالت، آسفالت مورد نیاز برای پروژه‌ها توسط سازمان عمران تولید شده و جهت ارتقای کیفیت اجرای عملیات آسفالت ریزی، همه مناطق باید مراحل اجرای آسفالت از قبیل زیرسازی و روسازی را  به درستی انجام دهند.
وی ضمن یادآوری به معاونان فنی و عمرانی مناطق بر انجام وظایف محوله، به ناظران عالی پروژه‌ها بر لزوم نظارت مستمر اجرای آسفالت کارگاه‌های امانی توسط دستگاه نظارت عمرانی مناطق تاکید کرد.
وی در ادامه با تاکید بر استفاده از تکنولوژی و روش‌های نوین در اجرای آسفالت، گفت: از همکاران شهرداری تبریز انتظار می‌رود تا اگر در این زمینه پیشنهاداتی در راستای استفاده از تکنولوژی‌های نوین در بحث زیرسازی و روسازی آسفالتی و یا غیر آسفالتی دارند، ارائه کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمدزاده هم‌چنین به مواردی از قبیل اجرای پروژه‌های کفپوش در معابر زیر ۱۶ متر، درزگیری آسفالت، آسفالت اساسی، استفاده از نیروهای مجرب، استفاده از کاورهای مخصوص مختص اکیپ‌های آسفالت، برگزاری کلاس‌های آموزشی آسفالت و ... تاکید کرد.
انتهای پیام/
دستور شهردار تبریز برای تسریع در اجرای تقاطع ارتش خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار