مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری دوره های آموزش مهارت مدیریت پسماند در تبریز

1401/01/24 - 09:38 - کد خبر: 61276 نسخه چاپی

نصر : در دیدار مدیرعامل شرکت طاها فناوران سگال و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میانه بر تعامل و هم افزایی بین سایر ارگان ها در راستای اشاعه آموزش های مهارتی نوین تاکید شد.

به گزارش نصر، در دیدار محمدی، مدیرعامل شرکت طاها فناوران سگال و حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میانه بر تعامل و هم افزایی بین سایر ارگان ها در راستای اشاعه آموزش های مهارتی نوین تاکید شد.  
در این دیدار محمدی، ضمن بازدید برخی از کارگاه های مهارت آموزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره سه تبریز گفت: با توجه به فعالیت این شرکت در خصوص ساخت ماشین آلات بازیافت زباله های لاستیکی و پلاستیکی و مشاوره در حوزه مدیریت پسماند شهری و صنعتی از آمادگی این شرکت در خصوص همکاری برای تدوین استاندارد و اجرای دوره های آموزشی مهارتی در حوزه بازیافت و مدیریت پسماند خبر داد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میانه در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در امر مهارت آموزی گفت: باید به جوانان اعتماد کنیم و از نیروی جوانی متکی بر آموزش های مهارتی در راستای خدمت به مردم به خصوص در راستای بهره وری در تولید استفاده نماییم.
علی مشایخی سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با اشاره به وجود بیش از 200 شرکت دانش بنیان در آذربایجان شرقی گفت: تسهیل گری ارتباط بین مراکز دانش بنیان و مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان باید صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر نقش مهم شرکت های دانش بنیان در بخش تولید و صنعت و اشاعه تکنولوژی های جدید افزود: این اداره کل آمادگی همکاری همه جانبه با شرکت های دانش بنیان را دارد و در این خصوص تدوین و استاندارد سازی و اجرای دوره های آموزشی مهارت در حوزه مدیریت و بازیافت پسماند در آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی ایجاد می شود.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از رایزنی و استفاده از ظرفیت های سازمان بسیج سازندگی در امر تسهیلات اشتغال برای دارندگان گواهینامه مهارت خبر داد.
در پایان این نشست، از کارگاههای آموزش مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز بازدید صورت گرفت.
انتهای پیام/
برگزاری دوره های آموزش مهارت مدیریت پسماند در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار