مدیرکل مدیریت بحران استانداری تشریح کرد:

آخربن وضعیت خسارات وزش تندبادهای شدید در آذربایجان شرقی

1401/01/24 - 09:28 - کد خبر: 61267 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی آخرین وضعیت خسارات وزش تندبادهای شدید در استان را تشریح کرد.

به گزارش نصر، محمدباقر هنربر سه شنبه شب، ۲۳ فروردین ماه در گفت‌وگوی خبری، با اشاره به صدور هشدار جوی شماره پنج از سوی اداره کل هواشناسی استان و سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: وزش باد شدید و تندبادهای لحظه‌ای که میانگین سرعت باد به ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده، در نقاط مختلف استان خساراتی را به بار آورده است.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به فوت یک فرد و مصدوم شدن پنج فرد دیگر در اثر وزش باد شدید در استان، افزود: سه نفر بر اثر ریزش آوار و تخریب دیوار ناشی از وزش باد در هادیشهر مصدوم شده بودند که یک نفر به صورت سرپایی درمان شده و دو نفر به بیمارستان اعزام شدند.
وی ادامه داد: یک فرد دیگر بر اثر ریزش آوار در ایلخچی و یک فرد دیگر در روستای مایان تبریز مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.
هنربر گفت: شکسته شدن یک درخت تنومند در بازار تاریخی تبریز نیز جان یک فرد ۴۰ ساله گرفته و شکستن درختان دیگر در شهرستان اسکو، خساراتی را به بار آورده است.
وی افزود: وزش باد شدید باعث شده تا برق ایستگاه‌های پمپاژ آب خط انتقال زرینه رود قطع شود که با تلاش همکاران شرکت برق این موضوع حل شده اما احتمال افت فشار آب در بخش‌هایی از شمال تبریز وجود دارد.
وی با اشاره به اصلاح تعدادی از تیربرق‌های روستاهای مرند، گفت: تاکنون از سایر شهرستان‌های استان خسارتی گزارش نشده است.
انتهای پیام/
آخربن وضعیت خسارات وزش تندبادهای شدید در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار