رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خبر داد:

هفته هنر انقلاب اسلامی به شناخت صحیح هنر انقلاب تبدیل شده است

1401/01/23 - 20:35 - کد خبر: 61255 نسخه چاپی

نصر: رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آدربایجان شرقی گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی به یک موقعیت و زمان برای بازخوانی و شناخت صحیح هنر انقلاب تبدیل شده است.  

به گزارش نصر، "محمد حسین بلاغی"، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه آیین هنر انقلاب اسلامی با معرفی چهره هنر سال که ظهر امروز 23 فروردین در پردیس سینمایی قدس با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان برگزار شد، گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی با همکاری همه دستگاه های دولتی و مجموعه های مردمی به یک موقعیت و زمان برای بازخوانی و شناخت صحیح هنر انقلاب تبدیل شده است. 
بلاغی ادامه داد: جا دارد از آقای شبخیز، رئیس سازمان بسیج هنرمندان تشکر ویژه ای داشته باشم.
بلاغی افزود: اکران نمایش مسجدی محرابیان، مجموعه برنامه های زنگ آوینی بخشی از برنامه های اجرا شده بود که خوشبختانه هفته هنر امسال پر رنگ تر بود. 
وی خبر داد: امروز چهره هنر انقلاب سال 1400 معرفی خواهد شد، امسال حدود 31 نفر از هنرمندان که در سال 1400 کار های شاخص، که محور فعالیت آنها پیوست اجتماعی بود معرفی و بعد از آن در هیئت داوری این تعداد به 5 نفر و از بین آنها یک نفر بعنوان هنرمند شاخص امروز معرفی خواهد شد.
وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دلدوزی گفت: اواخر سال 99 مرحوم استاد مجید دلدوزی را از دست دادیم که در جهت هنر انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشتند.
انتهای پیام/
هفته هنر انقلاب اسلامی به شناخت صحیح هنر انقلاب تبدیل شده است محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار