مدیرکل امور سیاسی استانداری آذربایجان شرقی:

تمدن نوین اسلامی با نگاه انقلابی محقق می‌شود

1401/01/23 - 17:00 - کد خبر: 61250 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی گفت: با نگاه انقلابی و توجه به مبانی نظری می‌توانیم به سمت تمدن سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

به گزارش نصر، حسن حقیقیان روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مرند اظهار کرد: هر فردی که مسؤولیتی در کشور دارد، همیشه باید پای کار باشد و در راستای خدمت به مردم تلاش کند.
وی ضمن اشاره به ضرورت شناخت صحنه‌ای توسط مسؤولین خاطرنشان کرد: ما باید به اینکه اکنون در چه موقعیتی قرار گرفته‌ایم توجه کنیم تا در مراحل بعدی، برنامه ریزی بهتری برای انجام امور داشته باشیم.
فرماندار ویژه مرند نیز با بیان اینکه هرگونه نارضایتی در میان مردم به خاطر عملکرد مسؤولین است، گفت: برای درک مشکلات مردم باید در کنار آنها باشیم و این مرام دولتمردان انقلابی است.
داود عباسی خدمت به مردم را وظیفه ذاتی مسؤولین بیان کرد و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری برای آن بسیار زحمت کشیدند همه باید به نسبت سهم خود تلاش کنند.
وی تاکید کرد: ما مسئولین همیشه باید در کنار مظلومین و مقابل ظالم باشیم و در راستای تحقق شعار امسال نیز هر کاری دستمان بر می‌آید انجام دهیم.
فرماندار مرند همچنین ضمن اشاره به کاهش ۴۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان در تعطیلات نوروزی امسال گفت: اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مرند نیز امسال بسیار تلاش کردند که باید قدردان زحمات اعضای این ستاد باشیم.
انتهای پیام/
تمدن نوین اسلامی با نگاه انقلابی محقق می‌شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار