خبر/

مجلس انقلابی برای اشتغالزایی چه کرده است؟

1401/01/23 - 11:55 - کد خبر: 61222 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های متمادی سیاست‌های اشتغالزایی را تعیین کرده اند، اما ما برای اجرای این سیاست‌ها چه کاری کرده‌ایم؟

به گزارش نصر، مهدی عیسی‌زاده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون جهش و رونق تولید در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و اجرایی کردن ماده ۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی بیان کرد: براساس قانون اساسی ما باید برای هر فرد اشتغال ایجاد کنیم و موانع موجود بر سر راه اشتغالزایی را از میان برداریم. مقام معظم رهبری تاکنون بارها سیاست‌های اشتغالزایی را مشخص کرده اند، اما مجلس انقلابی تا الان برای اشتغالزایی چه کار کرده است.
وی در ادامه اظهار کرد: چه تضمینی وجود دارد که قانون اجرایی شود؟ زمانی که موانع وجود دارد افراد چگونه در روستاها و شهرها سرمایه گذاری کنند؟ سرمایه گذاران قریب به دو سال نمی‌توانند یک مجوز را اخذ کنند.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای تسهیل سرمایه گذاری و ساده سازی صدور مجوزها باید نظارت دقیقی از سوی مجلس شورای اسلامی اعمال شود و به صورت هر چهار یا پنج ماه یکبار گزارشی به مجلس ارائه گردد.
انتهای پیام/
مجلس انقلابی برای اشتغالزایی چه کرده است؟ خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار