خبر/

ماشین‌سازی با حضور هواداران خود به مصاف مس شهر بابک می‌رود

1401/01/23 - 10:26 - کد خبر: 61216 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و مس شهر بابک با حضور هواداران امشب، سه شنبه برگزار می شود. 

به گزارش نصر، محمدرضا تقیون در گفتگویی افزود: در چارچوب هفته بیست‌ و پنجم لیگ دسته‌اول فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز سه‌شنبه تیم ماشین‌سازی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز میزبان مس شهر بابک بوده و این دیدار با حضور هواداران برگزار می شود. 
وی با اشاره به اینکه بر اساس هماهنگی های به عمل آمده حداکثر ۱۰۰ نفر اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: تماشای این بازی رایگان بوده و هواداران فقط با داشتن شرایط مصوب ستاد کرونا امکان حضور در استادیوم را خواهند داشت.
وی عنوان داشت: همراه داشتن کارت واکسیناسیون و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به استادیوم و تماشای بازی، از الزامات تعیین شده برای برگزاری این دیدار با حضور هواداران است.
دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و مس شهر بابک با قضاوت محمدباقر پورباقر، رامین بابایی، احمد کاظم لو، رضوان سرشار و  ایرج امین فر به عنوان ناظر داوری انجام خواهد گرفت. 
تیم ماشین سازی با ۱۰ امتیاز در رده هجدهم و تیم مس شهر بابک با ۳۲ امتیاز در رده نهم جدول لیگ دسته یک آزادگان فوتبال باشگاه های کشور جای دارند.
انتهای پیام/
ماشین‌سازی با حضور هواداران خود به مصاف مس شهر بابک می‌رود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار