طی آئینی؛

مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی معرفی شد

1401/01/23 - 09:29 - کد خبر: 61208 نسخه چاپی

نصر: طی آئینی از خدمات «منافی آذر» مدیر سابق شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی تقدیر و «ایمان صمدی» به‌عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی شد.

به گزارش نصر، سید سعید شمسی‌نژاد، مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران روز دوشنبه، ۲۲ فروردین ماه، در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی اظهار کرد: نتایج و عملکرد مجموعه‌ی ما به تلاش‌ها و زحمات کارکنان ما در اقصی نقاط کشور بستگی دارد که تاکنون بسیار چشمگیر بوده است. 
وی ادامه داد: باتوجه به عملکرد چهار سال اخیر، بانک قرض‌الحسنه مهر، ساختار یک بانک را به خود گرفته است و اکنون جایگاه مناسبی از نظر شاخص مالی، عملکردی، رفتاری و تمامی سیستم‌های بانکی دارد.
وی افزود: جایگاه این بانک در آذربایجان شرقی قابل تقدیر است اما باید بدانیم تغییر همیشه خوب است و فکر بلندی داشته باشیم و با دیده‌ی باز از آنها استقبال کنیم.
شمسی نژاد تاکید کرد: ما سعی داریم از نیروهای داخلی بانک استفاده کنیم چراکه همکاران ما جوان بوده و اشراف خوبی روی موضوعات دارند اما از تجربه‌های پیشکسوتان نیز باید استفاده کرد.
مدیر جدید شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: از زحمات مدیریت قبلی تشکر میکنیم و امیدواریم بتوانیم در این دوره نیز عملکرد خوبی داشته باشیم. 
ایمان صمدی یادآور شد: هدف ما سرآمد کردن این بانک در میان بانک‌های دیگر کشور است و برای این امر تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد.
در پایان این مراسم  از خدمات «منافی آذر» مدیر سابق شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی تقدیر و «ایمان صمدی» به‌عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی شد.
انتهای پیام/
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی معرفی شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار